Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Fakta: *Jeg jobber 5 dager i uka med fysisk arbeid *Han studerer deltid hjemme *Vi prøver å hente og levere barna sammen *ca 40% av morgenene får jeg rett og slett ikke til å vekke ham og dermed må jeg hente og levere alene på vei til og fra jobb I helgene er det sjeldent jeg får sove lenge fordi ungene vekker meg først (rundt 7-8). Og han bruker mellom 15 minutt til 1 time på å våkne, og da har jeg som regel vært våken så lenge at jeg ikke får sove igjen.. Denne morgenen var intet unntak.. Nå etter middag sa jeg at jeg ville hvile meg litt alene uten ham.. Det er fordi han kommer alltid å legger seg ned sammen med meg og vil kose, men han sovner før meg i senga om jeg legger meg middagshvil, og da kan ikke jeg sove, for noen må følge med ungene.. Greit nok sa han.. Men det var jo ikke hans problem at jeg ikke klarer å koble ut med ungene rundt meg, fikk jeg høre.. men jeg gikk inn i senga, og betalte noen regninger først.. Så hørte jeg minsteungen gaule at hun var ferdig på do, både 1 og 2 og 3 ganger... Til slutt sto jeg opp, og der viste det seg at gubben hadde lagt seg til å sove i en av barnesengene... 4 timer etter at han hadde stått opp, så sover han igjen!! Kjenner jeg er møkkalei nå! Faens egoist!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Han er jo helt uansvarlig. Hvis han sover så tungt at han ikke hører en unge rope, kan han knapt fungere som far. Syns du skal bare dra på jobb og så kan han få dem i barnehagen selv eller gi opp den studiedagen. Han er jo bare dødvekt, du hadde hatt et lettere liv uten ham.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 høres ut som en veldig usjarmerende type.enten må du begynne å sette knallharde krav til han elller så forlat han,du gjør jo alt likevel...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Morsomt at dere sier usjarmerende type, for det var nettopp sjarmen hans jeg falt for.. Han er såååå morsom og hyggelig og hjelpsom mot alle andre.. Bare ikke her hjemme.. Hjemmet er i følge ham kun til avslapping.. Og helgene er kun til avslapping og å gå ut med barna for å leke er jo helt utenkelig.. Han kan leke og herje med dem inne, men tar dem ellers aldri med seg ut noe sted.. Trodde han kom til å bli den superpappaen som fant på mye artig med ungene og hadde mye energi.. Men det er egentlig helt motsatt.. Kun trøtt og sliten og vil sove på dagen og ha alenetiden sin på natten.. Har prøvd å sette hard mot hardt, men han klarer alltid å snakke meg rundt til å tro det er meg det er noe galt med og som overreagerer... Vet ikke hvor mye mer jeg orker...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Jeg foreslår at du tar ham med på familievernkontoret. Noen trenger å høre det av andre enn av partneren sin. Jeg er helt sikker på at han vil innse at han overlater absolutt alt til deg og at det ikke er rettferdig. Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 Han er en blindpassasjer. Få han ut, eller få han ansvarliggjort. Hvis hjemmet er til avslapning, skulle det jo gjelde dere begge, da ville jo ingen ha oppdratt barn eller laget mat.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #8 Skrevet 19. mars 2011 Hvorfor må du hente ungene når du ikke klarer å vekke han på morgenen? Den skjønte jeg ikke. Men som en annen sier. Du får stå opp og dra på jobb og så blir det hans jobb å levere de på morgenen. Skulle bare mangle når han bare studerer deltid hjemmefra.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 Høres ut som en sikkelig bortskjemt dritt unge som aldri har blitt satt krav til. Hvor gammel er han?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #10 Skrevet 19. mars 2011 Off hørtes skikkelig slitsomt ut. Jeg har selv en mann som er litt lik din. Jeg går hjemme da med jenta på 2 år og 26 uker gravid, men han har alltid noe han skal gjøre etter jobb så jeg får ALDRI gjort noe som passer meg uten å ta med ungen. Enten må han bare fikse noe, eller så skal han skru på bilene ute i garasjen. Han vil heller ikke være med å finne på ting med barna osv. Syns det begynner å bli ganske slitsomt. Føler jo nesten at man har ansvaret for ungen(e) alene.. Litt redd det fortsetter når neste og komemr og at jeg kommer til å føle meg som alenemor for 2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #11 Skrevet 19. mars 2011 Herregud.. Dere bør ta dere en skikkelig prat iallefall.. Fortell han at du ikke orker dette mere!!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #12 Skrevet 19. mars 2011 Vis samboeren denne tråden.. Få han til å lese nøye igjennom hva du skriver, samt. svarene du har fått.. Om dette ikke får han til å åpne øynene, så fortjener han deg ikke.. Håper det ordner seg for dere:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #13 Skrevet 6. mai 2011 Jeg studerer medisin og synes dette høres ut som om søvnen ikke er god/hvilende av ukjent årsak. Derav trøttheten(?) Godt mulig at det er psykosomatisk, men burde uansett sjekke det med fastlege.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #14 Skrevet 6. mai 2011 Hvorfor kan ikke han hente ungene alene? Eller fikse middag til deg når du kommer hjem? Og hvorfor må du vekke ham? Mannen min jobber litt mer enn deg, jeg studerer fulltid og har en deltidsjobb. Siden mannen jobber så mye, så er det jeg som holder det viktigste av middager, vask, husstell, unger osv. Når det er jeg som jobber mest (vi har vær våre perioder), så bytter vi arbeidsoppgavene. For en latsab mannen din er! Hadde jeg vært deg hadde jeg skrevet opp en liste over hvem som gjør det forskjellige gjøremålene, så prøvd å fordelt de litt bedre. Ut i fra det jeg leser her så ser det jo ut som du jobber deg i hjel, mens han går hjemme å subber..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #15 Skrevet 6. mai 2011 Høres ut som xn min det der. Fant fort ut at jeg ikke ville ha flere barn med han. Den avgjørelsen har jeg ikke angret på. Har fått et barn til med en annen mann som er utrolig herlig, snill og hjelpsom. Nå sier jeg ikke at han hjelper til med husarbeidet, men han er kjempe flink til å leke med og ta seg av sønnen vår.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #16 Skrevet 6. mai 2011 Her er det på tide at mor reiser på an lang ferie. Alene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå