Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Tre dager med 40 i feber, kun ligget i sofaen eller i senga, kun klart å krype på do, mannen har hentet drikke, ordnet barn og hus. Har endelig fått penicillin, brystet er fortsatt kjempevondt men formen er noe bedre i dag, men har ikke spist på 3 dager. Kun drikke jeg får i meg, og det kommer opp igjen. Pass på puppene deres jenter!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Huffda! Jeg hadde en start på en betennelse 1 uke etter fødselen. Hadde kraftig spreng i puppene, det var skikkelig vondt/ømt. Og fikk plutselig feber (38.8) samme ettermiddag. Tok febernedsettende, men feberen tok seg opp igjen etter 2 timer. Googlet litt og mistenkte sammenheng med puppene og hoppet i dusjen. Deilig å tømme puppene ved å håndmelke selv om det var vondt. Jeg var nesten feberfri når jeg kom ut av dusjen, lang dusj!. Siden vært fin. Så HI har helt rett, pass på! (og særlig i starten!)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Jeg hadde brystbetennelse tre ganger! J......ig vondt ja.. Men det som er verst er å amme med betennelse...fy fa over 40 i feber og tvillinger som ikke klarte å ta flaske, det var gøy. God bedring HI!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå