Gå til innhold

Er invitert i avskjedsfest..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på om jeg skal ha med gave eller ikke? Hun skal til usa å jobbe ett år, så jeg tenker at det kanskje blir dumt å gi noe hun ikke kan ta med seg. Er jo begrenset hva du får med deg på et fly.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med vin til festen.

Skrevet

Da min venninne reiste til USA ga vi henne Freia melkesjokolade og ostehøvel i avskjedsgave. Det ble hun veldig glad for!! :P

Skrevet

Ville gått for 19:42 sin versjon - Melkesjokolade og Ostehøvel :-)

Skrevet

Hva med et bilde av vertinnen og veninnene sammen? Ta bildet på festen....og lever gaven litt på etterskudd.

 

Eller hun kan få et privat "gavekort" av deg. Du sender henne et norsk ukeblad over til henne hver mnd.

Skrevet

Hvorfor ostehøvel?

Skrevet

Norsk Ukeblad? HVor gamle er dere?

Skrevet

det har de ikke i usa :P

Skrevet

kanskje litt moro å lese norskt se og hør, det nye eller noe :P slippe å lese aaaalt på engelsk :)

Skrevet

Du leser feil...et norsk ukeblad...kan jo være så mangt det....du leser sikker Topp du.

Skrevet

Spørs hvor nære dere er..

Da en av mine beste venner reiste til Thailand for en periode, lagte vi et album med bilder av hennes venner, familie, hunden o.l.

Skrev også personlige hilsener, dette ble hun VELDIG glad for, og hadde det med seg så hun kunne se og lese når savnet ble stort:)

 

Er dere ikke SÅ nære, ville jeg gått for noe lignende som forslaget over:

Ostehøvel, melkesjokolade eller annet som de ikke har der borte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...