Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Er så usikker på om jeg skal ha med gave eller ikke? Hun skal til usa å jobbe ett år, så jeg tenker at det kanskje blir dumt å gi noe hun ikke kan ta med seg. Er jo begrenset hva du får med deg på et fly.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Da min venninne reiste til USA ga vi henne Freia melkesjokolade og ostehøvel i avskjedsgave. Det ble hun veldig glad for!!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Ville gått for 19:42 sin versjon - Melkesjokolade og Ostehøvel :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Hva med et bilde av vertinnen og veninnene sammen? Ta bildet på festen....og lever gaven litt på etterskudd. Eller hun kan få et privat "gavekort" av deg. Du sender henne et norsk ukeblad over til henne hver mnd.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 kanskje litt moro å lese norskt se og hør, det nye eller noe slippe å lese aaaalt på engelsk
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #10 Skrevet 19. mars 2011 Du leser feil...et norsk ukeblad...kan jo være så mangt det....du leser sikker Topp du.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #11 Skrevet 19. mars 2011 Spørs hvor nære dere er.. Da en av mine beste venner reiste til Thailand for en periode, lagte vi et album med bilder av hennes venner, familie, hunden o.l. Skrev også personlige hilsener, dette ble hun VELDIG glad for, og hadde det med seg så hun kunne se og lese når savnet ble stort:) Er dere ikke SÅ nære, ville jeg gått for noe lignende som forslaget over: Ostehøvel, melkesjokolade eller annet som de ikke har der borte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå