Gå til innhold

Dere som jobber 100 % når tar dere huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om kvelder eller i helgene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten fredag ettermiddag, eller i helgen. Jeg jobber turnus, så jeg tar noe de dagene jeg begynner kl,15

Skrevet

Tar helgevasken torsdag kveld når barna har lagt seg

Skrevet

Her legger ungene seg seinest halv åtte, så litt blir tatt hver kveld. En halvtime med shinings hver kveld, så blir fredagsvasken unnagjort på en time! (da er det stort sett kun barna sine rom som taes.)

=) Herlig!

Skrevet

Vasker sammen med ungen, som bærer rundt på ei fille og hjelper mamma. Det tar litt lengre tid, for hun vil gjerne støvsuge alene og ta vaskekosten alene også,men vi har da slikt å gjøre på;)

Skrevet

Om kvelden etter at ungene har lagt seg heter det at man skal ha voksentid sammen med mannen. For de som har mann da.

Men det er kanskje ikke like lett å få til hvis mannen sitter og koper på TV eller data likevel :-)

Skrevet

tar litt hver dag, og en ekstra innsats torsdag eller fredag gjør helgen fri

Skrevet

Støvsuger ved behov og vasker over litt her og der når det trengs, ellers har vi vaskehjelp som kommer på dagtid en gang hver 14 dag og tar storvasken.

Det er faktisk verdt hver eneste krone!

Skrevet

Har Au pair, så vi er kvitt det problemet

Skrevet

En au-pair skal ikke gjøre husarbeid. Drittsekker!

Skrevet

å nei? hvor har du det fra????

Skrevet

En au-pair kan gjøre hva slags som helst arbeid som hun og vertsfamilien kommer overens om, bare det ikke er mer enn et visst antall timer i uka.

Hun skal gå inn i familien som et familiemedlem, så hvis familien oppdretter hunder, kan de ta henne inn i arbeidet der, og hvis de har hønsegård kan hun delta i å mate høns og hente egg. Osv osv osv; selsagt kan hun da også passe barn, stryke tøy og vaske gulv. Hun får da betalt!

Jeg ønsker meg au pair selv, har 3 barn, jobb, hus og skal i gang med en ny jobb som innebærer reising fra høsten av....kunne trenge flere voksne i hjemmet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...