Gå til innhold

pollen og gravid, hjelp ..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan gravide bruke dette tro ???

http://www.buyhelse.no/Avdelinger/Helsekost/HELSEKOST/Astma/Allergi/Luftveier/Euphrasia---%C3%B8yedr%C3%A5per-Pollen-%C3%B8yedr%C3%A5per---nyttig-ved-allergi-60209.aspx

eller andre typer helsekost??

hva med vanlige allergi medisiner? foreskrevet av lege ? tabl samt dråper ?

hva har dere fått ?

fikk beskjed av apoteket nettop at jeg kunne bruke lomudal dråper, men har ikke så positiv erfaring med akkurat den tidligere...

råd ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva har dere andre fått foreskrevet av legen i graviditeten?

Skrevet

Har blitt fortalt at man ikke bør bruke homeopatmedisin når man er gravid, men vet jo ikke om det er sant.

Det er vel det den medisinen du har linket til er?

Om det er det må du høre med homeopaten din.

Jeg fikk bruke kun nesespray og til nød øyedråper, men det var på grunn av at jeg er veldig allergisk.

Husker ikke navnet på de jeg fikk da.

Bruker til vanlig øyedråper, nesespray, tabletter og sprøyte og det er heller ikke nok.

Skrevet

Jeg brukte en nesespray som heter Lomudal (reseptfri) når jeg var gravid.

Skrevet

Fikk også Lomudal.

Men til min store overraskelse hadde jeg ikke allergi den sommeren jeg gikk gravid! Du kan jo kanskje bli like heldig?! Kryss fingrene!

Ikke misforstå, jeg er tungt plaget til vanlig. Skulle egentlig begynne på vaksineprogram samme sommer, men måtte legge det på is.

Skrevet

sku ønske jeg var like heldig ja, men er jo derfor jeg har skrevet denne tråden her, fordi jeg allerede er godt plaget, rennende øyne hele dagen, og snufsing, nysing etc

såhar fått tak i lomudal, men har forsøkt den tidligere, uten at det hjalp, men forsøkker igjen da, hvilke medisiner har dere fått godkjent av legen ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...