Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 hvor de reklamerer med at de gjeninnfører service... Kiss my ass!! Er på Gardermoen nå og hadde noen timer venting før neste leg. Reisevogna vår var litt for stor for å ha med til gaten. Nå skal det sies at vi reiser med Norwegian for SAS var mye dyrere og hadde forøvrig ikke rute dit vi skal i dag. Så jeg spurte pent en dame i SAS skranken om jeg kunne låne ei trille. Jeg er 6 mnd gravid og hadde en ettåring - sur og trøtt - på armen. Det sto sikkert 15 vogner der som ikke var i bruk. Men nei! Det var for sas sine passasjerer. Greit nok om der sto ei. Hun påsto jeg betalte for det jeg fikk.. Eh...så jeg skulle betalt 1000 kr ekstra pr person for å få låne ei utslitt og halvt ødelagt paraplytrille?? Men hurra for mannen min som fikset ei vogn likevel. Tror han bare fortalte de hvor teite de var og tok ei... Men gutten vår slipper iallfall å være så trøtt, for han får sove...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Tror nok de mener service for sine kunder kjære deg...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Høres ikke ut som de kan kalle det service uansett... Har sett de vognene. Og hvilken skade gjør det å hjelpe noen for et par timer?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Hvorfor i all verden kontaktet du ikke Norwegian sin skranke hvis det var de du reiste med???? DET lurer nå jeg på. Du høres strengt tatt jævlig bitchete ut, HI. Sorry ass.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Nå er du vanskelig HI. Sas sin service er til Sas sine betalende kunder, og vognene venter da selvfølgelig på dem. Vil du ta del av Sas sine goder for du da for pokker reise gjennom dem. Og ang oppførselen til mannen din så er det han som burde bli fortalt hvor teit han er, for så å bli anmeldt for tyveri.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Du reiser med Norwegian fordi du ikke vil betale for SAS sin service, men så forventer du at SAS skal yte deg service likevel gratis...?
Gjest ->>- Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 ...for ikke å SNAKKE om den elendige servicen til Bohus, som ikke vil bytte IKEA-sofaen din?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #8 Skrevet 19. mars 2011 Hahaha, dette tror jeg var dagens teiteste. Pila har helt rett når hun sammenligner det med Bohus som ikke vil bytte IKEA-sofaen. Mannen din høres også ut som en skikkelig klovn. Nei og nei.... God tur, høres ut som en flott gjeng som skal ut på reise.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 Hallo!! Sjerpings,HI. Dette blir for dumt.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 Buhu, jeg betalte for en burger på McDonalds men den mye dyrere Restauranten ved siden av lot meg ikke spise gratis hos dem fordet. Snakk om elendig service da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå