Gå til innhold

kjerringer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så himla typisk "damer" å konkurrere om smerte! Hva er poenget??

Særlig i forhold til svangerskap og fødsel, er ALT en konkurranse! Mest kvalm, vondest bekken, trøttest, mest vann i kroppen, mest kviser, sterkeste kynnere.... For ikke å glemme: lengst fødsel, hardeste fødsel, vondeste fødsel, minst smertelindring, flest sting.... Bla bla bla bla!!

Kan ikke alle bare innse at folk er forskjellige, har forskjellig smerteterskel, forskjellige svangerskap og ikke minst har forskjellig oppfatning om hva som faktisk er skikkelig vondt!!

Jeg er snart ferdig med mitt 3. sv.skap, og kan skrive under på at ingen sv.skap er like! Plagene og "vondtene" har variert stort alle gangene. Og mine to første fødsler var også vidt forskjellige! Jeg er forresten en av disse supermegafantastiske kjerringene som føder uten smertelindring! :P Og hvorfor? Fordi jeg er LIVREDD nåler! -Så tøff ja! :P

Håper inderlig jeg aldri kommer i en situasjon der jeg må ha en nål i ryggen gitt! Da kommer jeg til å dø av skrekk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, vi er nok ikke så forskjellig fra mannfolka. Hvem som er sterkest, har kules bil bla bla bla....

Skrevet

Så sant, så sant! Og hva gjør vi? Erter og gjør litt narr av mennene som alltid skal konkurrere! :P

HI

Skrevet

"Jeg er forresten en av disse supermegafantastiske kjerringene som føder uten smertelindring! :P Og hvorfor? Fordi jeg er LIVREDD nåler! -Så tøff ja! :P"

Hahaha!:D Ja, den der har jeg hørt mange ganger, men de forstår jo ikke selv at det høres morsomt ut:-)

Enig med det du skriver. Ble veldig lei av ei jeg gikk gravid sammen med, jeg hadde hyperemesis og ville virkelig være frisk for å nyte svangerskapet! Men hun var egentlig litt snurt for at hun ikke hadde noe å klage over (jeg klaget aldri, for jeg har mistet og vil heller være kvalm og få babyen) så hun fant plutselig på at hun måtte klage over diverse plager hun ikke hadde^^

Skrevet

Hehe...kunne skrevet det der selv. også livredd nåler, ikke helvete om jeg ville ha en i ryggen i hvertfall.

Har had alt fra drømme svangerskapet til et helvetes til svangerskap, finnes ingen fasit. Har venninner som nesten måler pupper for å se hvem som har mest hengepupper, syter og maser og konkurrerer i å se mest jævlig ut nesten.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg HI. Bra skrevet.

Skrevet

Jeg har ei venninne som har helt perfekt kropp etter fødselen. Hun har helt flat mage og fine bryst. Hele kroppen er generelt fantastisk:-p Og når vi prater om kropp, (jeg ser ut som en mamma, med babyløsmagen nederst og en god del strekkmerker over alt) Og når jeg sier at jeg ikke er fornøyd, siier hun: "Men hvorfor skal du ha det bedre enn oss?) Hva faen liksom!

Skrevet

Godt skrevet, HI! Det virker som om disse damene er tøffe etter fødsel og svangerskap..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...