Gå til innhold

Noen som er innflyttere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere flyttet fra? Og til hvor har dere flyttet? Hvor lenge har dere bodd på nytt sted. Og sist men ikke minst: Hvordan er den sosiale situasjonen deres? Har dere fått mange nye venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært, og er på en måte nå. Bor i nærheten av mitt hjemsted, men i en annen bygd. Bodde på en annen kant av landet tidligere.

staus her er at jeg har familien min og venner såpass nært at vi kan treffes ukentlig i hvertfall. Der jeg bodde et par år kom jeg aldri helt inn i miljøet, kansje fordi jeg også var i permisjon da. Nå har jeg bodd i bygda her jeg bor i 4år, er nå hils med naboer, vært på et par fester osv, men ikke veldig kjent med folk her enda, men gjør litt selv så jeg har meldt meg inn i en forening her. Så vil anbefale andre å ta aktivt ansvar for å sosialisere seg, de fleste steder har foreninger eller lag man kan melde seg på. Slik blir man kjent med andre.

Skrevet

Kan jeg spørre hva slags forening?

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...