Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Hvor har dere flyttet fra? Og til hvor har dere flyttet? Hvor lenge har dere bodd på nytt sted. Og sist men ikke minst: Hvordan er den sosiale situasjonen deres? Har dere fått mange nye venner?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Har vært, og er på en måte nå. Bor i nærheten av mitt hjemsted, men i en annen bygd. Bodde på en annen kant av landet tidligere. staus her er at jeg har familien min og venner såpass nært at vi kan treffes ukentlig i hvertfall. Der jeg bodde et par år kom jeg aldri helt inn i miljøet, kansje fordi jeg også var i permisjon da. Nå har jeg bodd i bygda her jeg bor i 4år, er nå hils med naboer, vært på et par fester osv, men ikke veldig kjent med folk her enda, men gjør litt selv så jeg har meldt meg inn i en forening her. Så vil anbefale andre å ta aktivt ansvar for å sosialisere seg, de fleste steder har foreninger eller lag man kan melde seg på. Slik blir man kjent med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå