Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Det blir jo uansett bare kleint og ubehagelig for både mannen din og gjestene, så da kan du like godt ta "Lick me up and down" for å understreke det.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Søk opp en sang som heter sexy silk. Lær deg den du
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 Ikke syng til mannen din! Det er så kleint!! Har du ikke stemme som Kyrkjebø er det bare fryktelig for gjestene.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 Ha ha, ja den burde du ta, eventuelt en av Lil`Kim
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #11 Skrevet 19. mars 2011 "And so it goes" "Det vackraste" "Ett liv för mig" "From this moment" Men, jeg sier som de andre, om ikke du synger veldig bra, så spar den sangen til dere er på hotellet, bare dere to. Dessuten skal du ikke overse hvordan vielsen påvirker deg. Jeg synger mye og ofte, er stadig solist i korsammenheng, men er sjeleglad for at jeg ikke planla å synge under vielsen. Jeg sto utenfor kirkedørene og bare gledet meg, men idet dørene gikk opp ble jeg så grepet av stemningen og alt at jeg hadde gråten i halsen mesteparten av tiden, og endte opp med å mime til en av fellessalmene :-) Det hadde ikke blitt noen solosang å snakke om... Om du skal synge i selskapet,så blir det litt mindre høytidelig, men å skaff deg komp. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #12 Skrevet 19. mars 2011 dersom du virkelig kan synge så synes jeg "det vackraste" er en nydelig sang å synge til sin mann;)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #13 Skrevet 19. mars 2011 Hva med: "Vesle Jumbo, vesle Sambo og Amandus dokkemann, ville ta en liten tur i trekkoppbilen til Johan." Husker ikke tittel, men den er vel av Torbjørn Egner, og jeg tenker alltid på den sangen når jeg ser dere kalle samboer for sambo!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #15 Skrevet 19. mars 2011 Hvis du virkelig kan synge: "Your raise med up" Hvis du bare er hobbysanger i dusjen og på fester - la det være! Jeg har vært i et bryllup hvor bruden virkelig trodde hun kunne synge. Det kunne hun ikke, og alle satt å vrei seg i stolene eller småflirte til sidemannen
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #16 Skrevet 19. mars 2011 Er det virkelig noen som gjør det? Synge for mannen sin i bryllupet? I såfall er det første gangen jeg hører det. Dere som gjør det, wow....dere må være utrolig modige som tør å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå