Gå til innhold

brilletilvenning for 3 åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har vært mye frustrert og sint i barnehagen.. PPT observerte ham og syntes han alltid måtte se veldig nært på det han skulle se eller gjøre.. så vi fikk ordnet en synstest. Den på helsestasjonen ble for vanskelig for ham så vi ble henvist til øyelege.. For 1 uke siden fikk vi vite at han er overlangsynt med hhv 8 og 7,5 på øynene.. Nå venter vi straks på briller..

 

Noen med erfaring på brilletilvenning som har noen råd? Han er som 3 åringer flest en VELDIG aktiv gutt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guten vår var 3 år og 8 mnd då han fekk briller. Styrke 6,5 og 7,25 (juster litt opp eit år seinare).

 

Dei par første vekene var han ikkje spesielt villig til å ha brillene på seg, så då fekk han ha dei på seg ei stund, og så ta dei av.

 

Til å begynne med blei han meir "klønete" og forsiktig motorisk, spesielt utandøs og i trapper. Første dagen han hadde brillene på seg ute nekta han å GÅ ned to trappetrinn, han sette seg på rompa og akte ned. Når ein går frå ingen briller til kjempesterke briller må ein "lære seg å sjå" på nytt. F.eks. kan ikkje barnet lenger stole på avstandsbedømmelsen sin. Og fram til det fekk briller måtte barnet konsentrere seg veldig for å sjå noko, no må det lære å slappe av for å sjå skarpt.

 

Heldigvis tok det ikkje lang tid her, før guttungen var totalt avhengig av brillene sine. Eg la merke til KOR avhengig han er ein dag for ikkje så lenge sidan: Eg skulle vaske brillene hans eller noko og han tok dei av seg, gjekk ned frå sofaen for å gå bort til meg som sat 3 meter unna. På golvet stoppa han opp, tok på seg brillene igjen før han gjekk dei tre meterne bort til meg, så eg kunne vaske brillene.

 

Det vil nok ikkje ta lang tid før guten din SER poenget med brillene, og blir heilt avhengig. Her merka vi og ei enorm grovmotorisk utviklig i løpet av berre nokre få månader med briller. Tenker mykje av frustrasjonen til guten din vil gå over når han ser det han held på med...

 

Her er tråden min frå 2009 då eg spurte om mykje det same som du gjer:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/140067765

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...