Gå til innhold

til alle med fedme, les denne artikkelen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud for et ufyselig innlegg. En ting er å tenke noe sånt i sitt stille sinn når man er ung og dum og ikke helt har skjønt alt livet kan være så mangt, men å skrive det da, ha ha. Ja ja, vi har alle ting vi har gjort i vår ungdom som vi gremmes over når vi er voksne ;)

Hilsen ei som bare så vidt har kjent hvordan det var å være overvektig.

Skrevet

Er man blond så er man blond. Den sminkedukken klarte ikke tilføre noe nytt eller intelligent til debatten, bortsett fra at det er fete menneskers skyld hvis det er dårlig stemning i forsamling.

Hovedbildet på bloggen er av en røyker, og det er også som alle vet sunt for helsa.

Skrevet

Snakke på å kringkaste sin fordomsfullhet og manglende intelligens. Det er forståelig at man lett kan bli litt omtåket av alt sminkestøvet og all hårsprayen. Jeg lar tvilen komme henne til gode, og håper at hun i klare øyeblikk er mer empatisk anlagt enn det hun viser på denne bloggen.

Skrevet

Helledussen for en nuzzelig liten fjortis.

Prøvde så godt jeg kunne å bli provosert, men som sagt; helledussen.

Skrevet

Klarer ikke helt si helledussan til dette..

Vitner mer om et annet samfunnsproblem vi har i disse tider spør dere meg..

Skrevet

Ja, det var to minutter av mitt liv jeg ikke får igjen.

Da jeg var 14 år, mente jeg i fullt alvor at de som ikke jobbet og tjente penger skulle klare seg selv, de kunne være avhengig av almisser og "dø ut" i stedet for å formere seg og bli flere udugelige samfunnssnyltere. Dette for at menneskeheten og evolusjonen ikke skulle stanse, men fortsatt utvikles med å fremelske de egenskapene vi trenger og ikke fremelske og ivareta de egenskapene vi ønsket å unngå.

Heldigvis ga ingen meg en blogg....

Skrevet

Ha ha, vi som vokste opp på 80- og 90-tallet var heldige som bare skrev dagbok på papirformat. *må huske å brenne et par volum en kald vinterdag*

Skrevet

Hadde noen andre skrevet det, hadde jeg nok brydd meg mer.

Men jeg sluttet å bry meg om ordene til Barbie allerede etter første innlegget jeg leste...

I don't give a crap!

Skrevet

Jammen, hun må jo være en spøk? Hun kan da ikke være på alvor?

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, dette ble jeg bare fnisete av... Virkelig bra som kaklehøna sier, at vi ikke hadde muligheten til å drite oss så grundig ut i offentlighet som våre barn har. Vi må bare lære de unge nettvett og å tenke før de snakker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...