Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 var det hun som var med på paradise hotel? http://stinemariels.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Jupp. Virker som ei kjempegrei jente.. Bare synd hun er blindt forelsket i en tosk av en mann!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 hei du stine marie. fint du lager et innlegg om deg selvv
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Hva mener du med at Johannes er en tosk av en mann?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 Han er utro så det synger etter.. Pluss at han driver med dop.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 Bor selv i Tr.Heim. Vet godt hvem han er.. Ikke vanskelig å legge mærke til han heller da han er en kjekk kar, som liker å gå i fargerike klær.
StineMarieLs Skrevet 26. oktober 2011 #10 Skrevet 26. oktober 2011 Hei, StineMarie her, kan ikke dere finne noe annet å skrive om da Jeg og lillegutten min har det kjempesupert vi og det er det som er teller nå Hehe, ja han er glad i fargerike klær ;p
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #11 Skrevet 26. oktober 2011 Haha dette var en fin måte å skryte om sin egen blogg på Og nå kommer du sikkert til å si at det ikke var deg. MEN veldig pussig at du tilfeldigvis var inne på DIB akkurta når innlegget om deg ble skrevet. Kjenner jeg blir så lei av slike PR kåte folk som har vært med på helt talentløse program
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #12 Skrevet 26. oktober 2011 Nøyaktig hva er det som er så utrolig flott med denne bloggen?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #13 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg skjønner ikke folk som skryter av sin egen blogg ved å være anonym. Det skinner gjennom HVER gang. Patetisk. Da er det jo heller bedre å presentere det som sin egen, og be om tilbakemeldinger. Eller står man ikke for det man har skrevet der,kanskje?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #14 Skrevet 26. oktober 2011 Utrolig flott ja..... Akkurat som en hel haug med andre blogger! Skal du reklamere for deg selv foreslår jeg at du ikke er anonym... Blir så patetisk.
Imsdal 1976 Skrevet 26. oktober 2011 #15 Skrevet 26. oktober 2011 Går vel an å oppføre deg. Jeg synes du har en fin blogg. Og hva om det ikke var henne som skrev dette hovedinnlegget? Ser at innlegget ble skrevet i natt og at Stine selv svarte i dag, så det ligger noen timer mellom;)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #17 Skrevet 26. oktober 2011 Det er jo snart 8 mnd siden det ble skrevet. Stine marie har nok sökt seg fram til dette innlegget selv. Uansett ser jeg ikke akkurat hva som er så flott med denne bloggen.. Hun er utrolig selvsentrert..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #18 Skrevet 26. oktober 2011 Ja det er jo faktisk det beste. Den har egentlig ligget død, men så har hun søkt den opp for å få den på banen igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå