Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Når jeg har drukket litt, sånn at jeg blir brisen og den første go følelsen har gitt seg, får jeg lyst å si til folk at jeg bare har lyst å dø og får bare lyst å legge meg inn på psykiatrisk.Sier eller gjør jo sef ikke dette da men herregud Hva skal dette bety ?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Dette kan faktisk tyde på at du ikke tåler ( er allergisk) mot alkohol. Hvis man får veldige fysiske eller psykiske forandringer når man drikker, bør man la være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå