Gå til innhold

Følelsen under pressrier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg beskrev dette ovenfor en venninne som en følelse lignende å kaste opp (trang til å presse som kommer fra intet), og at alt liksom vrenger seg på samme måten som ved oppkast bare at det er andre deler av kroppen. Hun jeg fortalte det til har tatt ks ved sine to fødsler.

Da satt en tredje venninne der og lurte på om det hadde rabla for meg og at det var helt på trynet å sammenligne.

Flere som følte det slik jeg gjorde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, jeg føte det ikke slik. jeg føte det som om hele kroppen skulle sprenge og alt jeg klarte var å presse med.

Skrevet

Skjønner hvor du vil.. og er på en måte enig i sammenligningen. Du må jo hjelpe til når man skal kaste opp også, selv om kroppen gjør mye av jobben.. vanskelig å forklare, ja:P Men det er jo sånn at man bare _må_ presse, hehe...

Skrevet

Jeg hadde heller ikke den følelsen. Jeg hadde bare et veldig trykk nedover og alt kjentes veldig stramt ut i magen. Så jeg vil heller sammenligne det med en veldig veldig vond dotur ;)

Skrevet

her strammet magen seg ENORMT mye og jeg klarte ikke å stå imot å bøye meg nedover og bare presse. altså kroppen presset mot min vilje!!! helt forferdlig siden de kom ved 9 cm og jeg ikke fikk LOV å presse. umulig å la være :P

Skrevet

Jeg vil si meg enig. Fordi trangen til å bæsje ble så forsterka at jeg ikke klarte motså å presse og fikk spyfølelse samtidig. Ikke at jeg vil spy, men press i hele kroppen opp mot halsen.

Skrevet

Jeg skjønner på en måte hva du mener. Det er jo omtrent umulig å holde igjen, man mååå bare presse hvis ikke kjennes det ut som man "dør"... Umulig å holde igjen.

Skrevet

Kjentes forresten ut som jeg måtte på do og gjøre nummer 2...

Skrevet

Folk kjenner sikker pressriene forskjellig! Jeg kjente de som et ekstremt tryk nedover, og så kjentes det ut som om jeg skulle bæsje på meg!:S Og det var voooondt!!!

Skrevet

Det føltes for meg ut som en blanding av å måtte bæsje, at kroppen ble delt i to på langs, brennende press i lårene og hoftene, alt stoppet øyeblikkelig i det øyeblikket ungen var ute, beste jeg har kjent. Det var heldigvis fort gjort og kun noen få minutter jeg kjente de smertene.

Skrevet

ja følte det samme som du......samme følelsen som når man kaster opp bare nedentil.

Skrevet

Er ingenting det 23:50, her kom pressriene på 7 cm.

Jo hi, her var det som om jeg måtte kasteopp i motsatt retning, som om alt veltet seg i magen.

Skrevet

Forstår godt sammenligningen din:) Min sammenligning er forstoppelse x 10:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...