Gå til innhold

Er dette spotting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tjukk feit utflod.... Helt hvit da, og sitter som støpt i trusa?nesten som helt hvitt lim uten klistre effekt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spotting er vel mer utflod med blod i, altså brunlig eller rosa..mange spotter dagene før de skal ha mens.

Utfloden du beskriver høres ut som utfloden jeg har nå og jeg er 6 uker på vei... Vet ikke om det var så mye hjelp,men..

Skrevet

Det ligner veldig på det jeg har når jeg har EL men nå er det konstant og IKM er i neste uke. Skal drikke i morgen så tror jeg må på butikken å handle en liten test. Håper jeg er gravid, men likevell er jeg ikke "med på tanken" etter lang tid med prøving mister man spenningen og høygiret og alt blir et ork... Alt jeg vil er å bli gavid men denne helga hadde jeg tenkt å ta av, ordnet barnevakt og alt :) Men skulle det være en spire der så er det allerbest, selv om jeg vil ta litt av i morgen helst. Et rimelig enkelt dilemma og ikke minst det enkleste valget i verden.

Skrevet

Lykke til med testing,da:)

Skrevet

Takker, men regner med negativ. Det er alltid negativt. Tenk det værste så unngår mann skuffelse.

Skrevet

Testet negativt noen ganger jeg også...Like skuffa hver gang.. Og det verste var egentlig at nesten hver gang jeg testa negativt, så fikk jeg høre om noen i omgangskretsen som var blitt gravide....

Håper det sitter en spire i magen din snart :)

Skrevet

Hver dag får noen barn eller blir noen gravide av folk jeg vet om eller kjenner godt. Jeg blir sprø!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...