Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 * Alder * Antall barn * Singel, samboer eller gift * Hva har du på deg akkurat nå * Når hadde du sex for første gang * Hvem var den beste i senga og hvorfor * Rareste/ mest uvanlige plassen du har hatt sex * Favoritt sexfantasi * Dypeste hemmelighet Kjeder meg litt en fredagskveld
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Alder 31 * Antall barn 1 * Singel, samboer eller gift samboer * Hva har du på deg akkurat nå, joggebukse og genser * Når hadde du sex for første gang da jeg var 19 * Hvem var den beste i senga og hvorfor, ikke hatt noen superdupre i senga, har kun hatt 3 sexpartnere. * Rareste/ mest uvanlige plassen du har hatt sex , ute i skogen * Favoritt sexfantasi sex med jente, evt. en rockestjerne : ) * Dypeste hemmelighet At jeg er bifil...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 * Alder - 25 * Antall barn - 1 * Singel, samboer eller gift - gift * Hva har du på deg akkurat nå - pysj * Når hadde du sex for første gang - ufrivillig da jeg var 7, frivillig da jeg var 16 * Hvem var den beste i senga og hvorfor - en kollega - spenningen tror jeg * Rareste/ mest uvanlige plassen du har hatt sex - aner ikke... på et offentlig vaskeri muligens * Favoritt sexfantasi - hehe, den deler jeg ikke * Dypeste hemmelighet - jeg vet ikke
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 * Alder 25 * Antall barn 1 * Singel, samboer eller gift Forlovet * Hva har du på deg akkurat nå Pysjbukse + silke tunika * Når hadde du sex for første gang 15 år, med en merkelig kompis * Hvem var den beste i senga og hvorfor Min kjære. Fordi han alltid lar meg komme 1,2 eller 3 ganger før han selv kommer * Rareste/ mest uvanlige plassen du har hatt sex Er nok litt kjedelig på den fronten, men sugde en gang en fyr i toppen av en rusjebane på en lekeplass (om natten btw) * Favoritt sexfantasi Å bli dominert av to menn som bare ønsker å tilfredstille meg * Dypeste hemmelighet Få som vet at jeg har PTSD og ruset meg hver dag i 7 år
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 * Alder -20 * Antall barn -1 * Singel, samboer eller gift -Samboer, giftemål i planene. * Hva har du på deg akkurat nå -BH og boxer * Når hadde du sex for første gang -14,8 år * Hvem var den beste i senga og hvorfor -Min samboer, fordi han kjenner til alt jeg vil ha:) * Rareste/ mest uvanlige plassen du har hatt sex -På den største steinen ved havet, nedfor huset til onkelen min. * Favoritt sexfantasi -2 menn, 1 i musa og den 2. i analen * Dypeste hemmelighet -Jeg er sjalu på venninnene mine, for jeg har bare to, men de har flere bestevenner enn bare meg.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 * Alder - 35 * Antall barn - 1 * Singel, samboer eller gift - samboer * Hva har du på deg akkurat nå - gravidbukse og ditto genser * Når hadde du sex for første gang - i 1993, 18 år gammel * Hvem var den beste i senga og hvorfor - samboeren min, vi matcher perfekt! * Rareste/ mest uvanlige plassen du har hatt sex - i KV Senja (kystvaktskip, bitte liten lugar) * Favoritt sexfantasi - trekant, jeg og to menn * Dypeste hemmelighet - jeg var utro mot en tidligere partner
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 * Alder 29 * Antall barn 2 * Singel, samboer eller gift samboer * Hva har du på deg akkurat nå haremsbukser, tanktop, trøye, undertøy, ullsokker og tøfler * Når hadde du sex for første gang rett før jeg fylte 16 * Hvem var den beste i senga og hvorfor har egentlig ikke hatt "mindblowing" sex med noen. men det er pga min egen dårlige selvtillit. utenom det så er nok mannen min den som er den beste. fordi vi elsker hverandre. * Rareste/ mest uvanlige plassen du har hatt sex midt i veien, på en parkeringsplass midt i byen etc * Favoritt sexfantasi 2damer, 1 mann;) * Dypeste hemmelighet vekta mi;)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #8 Skrevet 18. mars 2011 * Alder - 21 år:) * Antall barn - Ett;) * Singel, samboer eller gift - Singel/kjæreste (litt komplisert enda) * Hva har du på deg akkurat nå - BH og truse (Og dyne) * Når hadde du sex for første gang - Da jeg var 16 år og én time. * Hvem var den beste i senga og hvorfor - Har kun hatt sex med EN. Hihi:) * Rareste/ mest uvanlige plassen du har hatt sex - Ingen uvanlige plasser, vil jeg tro.. * Favoritt sexfantasi - Har vel ingen, egentlig. * Dypeste hemmelighet - Jeg hater sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå