Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Min gutt eeeelsker å ta ut av oppvaskmaskinen å legge på plass. Han har en liten mopp som han stadig drar rundt på gulvet. Støvsugeren er han å henter og prøver å dra den rundt i rommet. Får han tak i en tue "vasker" han gulvet, Han mater fiskene hver dag. Hver morgen og hver kveld henter han oss og sier blubb-blubb.nam-nam. Det betyr fiskene vil ha mat. +++.. I går så han at jeg teitet til noen skruer, i dag når han sto opp hentet han skrujernet og har gått rundt å "skrudd" på alle skruene han kunne finne.. Er dette normal oppføørsel hos så små barn?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Ja, slik er jenta mi også. Men her får hun ikke tømme oppvaskmaskinen enda, men skal kaste bleien sin i bosset selv etter vi har skiftet;)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Veldig! Jenta her deltar i en masse gjøremål, det beste er når pappa kommer hjem med ting som skal monteres og skrus i. Hun dekker bordet ved å bære bort de lette og ufarlige tingene og rydder inn fra oppvaskmaskinen det jeg gir henne i hånda. Tømme handleposer er også gøy, bare slitsomt for meg å ha henne på armen til hun har fått satt inn alt i kjøleskapet Vi kaller henne bare den lille jobbemannen vår:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Her også Det morsomste er foreløpig å hjelpe til med å dekke på bordet, late som hun støvsuger (selv om den er litt tung for henne*s*) og hjelpe til med å lage mat. I tillegg blir hun kjempe sint hvis jeg heller mat oppi skålen til bikkja, det er det nemlig hun som skal;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå