Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Først vi jeg begynne med et forsvar å si at jeg begynte å følge med på bloggen hennes når hun ventet sin sønn. Hun ventet han, samtidig som jeg ventet på min. Etter det har jeg tittet innom bloggen hennes i ny og ned. Syntes hun virker som ei koselig jente. Men må bare innrømme at jeg lurer jo litt på hvorfor hun velger å "slette" alle kommentarer som ikke er overøsende positive. Jeg skrev et lite vennlig råd til henne her en dag om at en slik sølvshampo er fin å bruke for å få bort det orange i håret hennes. Men den fikk ikke komme med? Blir litt tullete, må jeg få sagt!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 At du gidder å følge med på livet til ei så blåst kjerring!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Hun skal faktisk gå Birken...så vet ikke helt jeg...hvor blåst hun egentlig er.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 hm, akkurat som trente folk kan være dumme, kan feite folk være smarte.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Ehh, regner med hun har bedre IQ enn dere som kommenterte over her. Den ble målt på P4 med mensa og den var bra over normalen. Så er bedre å følge hennes enn den blåste villapaprika! Det er blåste folk som følger den iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå