Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 jeg jobber 8-16 fra mandag til fredag. er alenemor men har familie og venner som kan stille opp litt om jeg jobber helg innimellom eller natt. men hva lønner seg? det går ikke rundt her rett og slett
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Som nattevakt i helsevesenet drar du inn et par tusen på en helgevakt, et par-tre sånne i mnd hadde kanskje hjulpet på??
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 ja det hadde hjulpet mye! hva gjør man som nattervakt i helsevesenet? jeg er sosionom, så jeg kan jo litt om mennesker, men ingen ting om fysisk pleie eller medisinering.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 man trenger ikke nødvendigvis å ha medisinkompetanse, og stellet tar du sikkert kjapt! =)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Ofte skal du stelle beboere på morgenen (bofellesskap), siden de ofte skal på skole/ dagtilbud. Eller er det snuing av beborer (om det er syke som ikke klarer å snu seg selv) for å unngå liggesår ellers er det å gå sjekkrunder gi sondemat så er det jo veldig forskjell på plass til plass! Er jo veldig forskjell på en bolig for mulitihandikappede og gamlehjem foreksempel =)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 hvor i landet bor du? jeg har kanskje noen tips til deg til steder det trengs folk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå