Gå til innhold

trenger penger. har dere noen tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

jeg jobber 8-16 fra mandag til fredag. er alenemor men har familie og venner som kan stille opp litt om jeg jobber helg innimellom eller natt.

 

men hva lønner seg?

 

det går ikke rundt her rett og slett

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som nattevakt i helsevesenet drar du inn et par tusen på en helgevakt, et par-tre sånne i mnd hadde kanskje hjulpet på??

Skrevet

ja det hadde hjulpet mye!

 

hva gjør man som nattervakt i helsevesenet? jeg er sosionom, så jeg kan jo litt om mennesker, men ingen ting om fysisk pleie eller medisinering.

Skrevet

man trenger ikke nødvendigvis å ha medisinkompetanse, og stellet tar du sikkert kjapt! =)

 

 

Skrevet

Ofte skal du stelle beboere på morgenen (bofellesskap), siden de ofte skal på skole/ dagtilbud.

 

Eller er det snuing av beborer (om det er syke som ikke klarer å snu seg selv) for å unngå liggesår

 

ellers er det å gå sjekkrunder

 

gi sondemat

 

så er det jo veldig forskjell på plass til plass!

 

Er jo veldig forskjell på en bolig for mulitihandikappede og gamlehjem foreksempel =)

Skrevet

takk takk :) da skal jeg søke litt rundt :)

Skrevet

hvor i landet bor du? jeg har kanskje noen tips til deg til steder det trengs folk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...