Gå til innhold

Frisører eller andre med peiling?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje dette er kveldens dummeste spørsmål, men jeg spør allikevel.Kan jeg barere vekk nakkehår? Jeg har så veldig mye nakkehår og det ser ikke pent ut. Hva sier dere? Dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan du! Det vokser ikke ut igjen skjegg! Pass på å ikke barber for langt opp!

 

Lykke til hilsen Frisør :-)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Da forsvinner det nakkehår i morgen.Jeg trodde faktisk det kom til å vokse ut,om ikke som skjekk, men "grovere" om du skjønner ;) Haha Ha en fin kveld :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...