Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Kanskje dette er kveldens dummeste spørsmål, men jeg spør allikevel.Kan jeg barere vekk nakkehår? Jeg har så veldig mye nakkehår og det ser ikke pent ut. Hva sier dere? Dumt?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Ja det kan du! Det vokser ikke ut igjen skjegg! Pass på å ikke barber for langt opp! Lykke til hilsen Frisør :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Tusen takk for svar Da forsvinner det nakkehår i morgen.Jeg trodde faktisk det kom til å vokse ut,om ikke som skjekk, men "grovere" om du skjønner Haha Ha en fin kveld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå