Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Har fått et tilbud av en jeg kjenner der jeg må skaffe så og så mange poeng innen kort tid for å bli "leder". Noen av poengene er ting jeg kan kjøpe for 8000 kr, må skaffe 15 personer under meg før jeg kan tjene på dette. Firmaet er registrert i Brønnøysund og det er et stort firma. Dette virker alikevel som piramydespill for meg. Synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Ja, dette er et pyramidespill (og ikke veldig kamuflert heller). Ligg unna!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Jeg synes piramyde hørtes mye morsommere ut enn pyramide;-) Og for å svare på spørmålet, ja, det høres suspekt ut....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Sorry, stokket seg helt her. Takk for svar. Hvordan klarer de å registrere firmaet? HI
Mom2Two Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Haha kamuflert? Really? Ikke mye kamuflert over dette. Styr unna.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 De registrerer det selvsagt ikke i kategorien "pyramidespill", men som "salg av varer og tjenester" eller noe i den duren. Og så satser de på at ikke myndighetene går dem nærmere i sømmene.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Firma heter NU Skin, er ikke de ganske kjente da? Ja, det er jeg som har den andre tråden. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå