Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 hva skjedde? hvor lenge holdt du ut med svigers,?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Vet ikke om du har lest den gjerrigknark tråden, men jeg er ble "vinneren" av tråden pga historiene mine om svigerfar. Om du har lest tråden forstår du at jeg har hatt et ekstremt dårlig forhold til svigers. jeg og gubben er ikke skilt, men vi hadde garantert vært det dersom ikke svigerfar til slutt hadde flyttet to timers kjøretur unna oss. Heldigvis for det, for som sagt, jeg hadde ikke taklet mer, jeg hadde glatt pakket sakene mine!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 vurderer det, meeeen har heller kutta kontakt med svigermor. Det er jo hun som er problemet ikke forholdet vårt. Hun setter familiemedlemmer opp mot hverandre, forteller løgner for å få til krangel, lyver om det meste, holder ikke avtaler for å nevne noe. Så ikke noe stort savn, bare godt å bli kvitt det mennesket.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har det vel motsatt, der jeg frykter at noen vurderer ekteskapet pga min merkelige slekt. Det er konflikter i mange fasonger, og som noen sa over, noen som setter folk opp mot hverandre.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 En venninne av meg er skilt nå, og sier kjærligheten mellom henne og mannen døde fordi han aldri klarte å velge eller å ta parti for sin kone og sine barn. I stedet lot han svigerfar bestemme hvordan alle skulle ha det. De kunne ha hatt et forhold og et godt ekteskap på mange punkter fortsatt hvis mannen hadde vist henne den lojaliteten hun etterspurte i 10 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå