Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Disse der spådamene inne her er jo så seriøse da! Stilte et ganske så enkelt spørsmål syntes jeg; Når kommer jeg til å føde? Svaret var at hun ikke fikk opp en mnd, men at jeg kunne vente å føde på en onsdag eller fredag. Jeg har termin i mai, så tror ikke hun var veldig flink med kortene eller hva hun bruker! Burde vel sett såpass tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Med all respekt, du hadde vel ikke trodd det var "for real"???
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Det er vel faktisk et av de vanskeligste spørsmålene å svare på, fordi det er naturens gang. like greit at hun/han ikke svarte noe annet.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 nope! Så klart ikke! Jeg har aldri trodd på disse som sier de kan dette jeg da... Tviler på det meste, til det motsatte er bevist! Men morsomt å teste det ut da!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 dato for fødsel er naturens gang, men det er jo mye av det andre de blir spurt etter også... Og de er jo veldig vage i svarene til de fleste da... Sikkert et morsomt tidsfordriv om un har en hjemme-alene-fredagskveld! Jeg har, i likhet med HI, fått noen skikkelig vage svar her et par ganger, og tror egentlig ingen av bim/dib-spådamene egentlig har mer å fortelle enn det jeg har selv etter et par glass vin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå