Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Nå er min i hus, men når jeg fikk i voksibagen syns jeg den virket vanvittig liten og trang.. Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Her gikk det kjempefint med voksi i city crossen. I city bagen også. Strålende fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Den er blant de romsligste vognene du får tak i (snakker om sportsdelen). Hadde heller bytta ut Voksi classic-posen. Den er for svær og ruvende for de aller fleste vogner. Selv Simo kombibagen ble trang og liten med den klumpen av en pose Citybagen (bagen til City cross) er ikke blant de største. Men ville heller bytta pose, til en lettere dunpose. De er gjerne varmere og lunere enn voksi classic. Har hatt ørten vognposer, også voksi classic, den er langt fra den beste. Anbefaler Easygrow, Voksi urban eller Odenwalder holly eller lammy istedet. For øvrig kan jeg si at City cross er en fantastisk vogn!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Vet at navnet er City cross, men er dette "bare" en byvogn? *flau* Kan den duge på landet..? Liker den så godt og at den er lett, men dumt hvis den er udugelig her jeg bor...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Den duger over alt. Er ikke bare byvogn. Den egner seg over alt. Derfor er den en av Norges mest solgte vogner.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Så bra Da har jeg bestemt meg Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Beste vogna ever, har hatt nærmere 30 vogner...denne er den aller beste
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #8 Skrevet 18. mars 2011 Syns den er veldig fin og et veldig stort + er at den kommer så godt ut i tester. Da er jeg faktisk ikke i tvil. Var redd den kanskje er litt lav med tanke på snø osv.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #9 Skrevet 18. mars 2011 huff.. Jeg får ikke byttet posen. Har en voksi classic. Dem sa ikke noe om at det kom til å bli trangt i butikken:( Er det slik at det ikke er bra for baby at det blir så trangt, eller vil det fungere? HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #10 Skrevet 18. mars 2011 Det fungerer sikkert greit. Jeg brukte voksi posen mye sist, men har nå valgt å bruke en dunpose. Problemet ditt er nok helst at voksiposen snart blir for varm! Ellers er jeg strålende fornøyd med vogna. Har hatt både simo og tfk. Eneste jeg har å utsette på den er at den ploger lett om det er føre som i dag, 10cm tung løssnø... -Men man kan jo kanskje stille seg spørsmålet om hvorfor man absolutt skal på 2 timers trilletur i dritføre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå