♥sebastian3003♥ Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Har lengtet sårt etter dette svangerskapet.. Har en gutt som blir 5 år om 11 dager, og endelig har jeg en bror eller søster i magen til han.. Men det går jo så tregt.. Ventet lenge på å bli gravid (ikke prøvd mer enn 3mnd, men ønsket har vært der lenge) Jeg har lyst å bare skrike det ut, men kan jo ikke.. Men må vente.. er bare 5+6, så det er ennå lenge til jeg kan si noe.. Andre som føler tiden går tregt??
josefine86 Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Ja, jeg syns også det går altfor tregt.Er 6+6 og gleder meg til jeg er 12 uker så jeg er mer sikker på at barnet er trygt og jeg kan si det til folk. Gleder meg til å få mage og til å kjenne den lille i magen min Tror aldri tiden har gått så tregt før!
♥sebastian3003♥ Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2011 Kan ikke huske at det gikk så tregt med førstemann, men forskjellen er vel at da visste jeg og ante ingenting.. Jeg også gleder meg noe voldsomt... Skal på forhåpentligvis få ultralyd på torsdag hos legen, og da håper jeg vi får høre hjerte slå, og kanskje samboeren min forteller foreldrene sine da..Mamma og de har visst det i 2 uker...
Skrømti Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Jeg syne også tiden går merkelig treigt nå i begynnelsen. Gleder meg som dere til jeg iallefall når 12 uker, magen begynner å komme skikkelig ( ikke bare oppblåst, kvapsete mage). Gleder meg til å føle meg mer gravid! Om alt går bra da... Egentlig burde jeg ikke tenke på om tiden går treigt eller ikke, for jeg har tross alt to barn fra før som jeg må ta meg av, og livet går sin vante gang. Og dette blir siste gang, så jeg burde rett og slett bare nyte hver en dag! Og det gjør jeg jo egentlig og... Det er jo spennende og fantastisk dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå