Blåmandag Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Hadde dere gjort dette? Minste er 2,5 år til sommeren. Tenker Spania eller Tyrkia, primært..
Litt for mye Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Ja vi dro uspes når han var 6mndr til Dubrovnik,men endte i Monte Negro. Tok det som kom på strak arm og hadde det fint med unntak av været.
* 5 om dagen * Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 nei, ikke jeg heller. og det er jo noen plasser de fraråder å gjøre det også.
Nagilimia Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Ja, det kunne jeg gjort, men er vant til å reise da... Også hadde jeg hatt med nok penger til å evt. kunne skifte hotell Alle gangene vi har reist uspes har vi havnet på 3+ el 4-stjernershotell. Har aldri reist med barn da... Ville sjekket at jeg kunne det med reiseselskapet
Tipp topp Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Hadde ikke gjort det midt på sommeren (høysesong). Kjedelig å være i Tyrkia på det varmeste ute A/C, og mindre sjanse for å få et ok hotell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå