Gå til innhold

synes litt synn i meg selv nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren har lagt seg og jeg sitter hjemme og venter på mannen som kommer om en time. Skulle egentlig vært i oslo på bursdag men barnevakten var syk.

Har deilig kylling form i ovnen så det blir koselig bare han kommer hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatter ikke hva du klager etter. Har du fått med deg hva som skjer ute i verden??

Skrevet

Det er utrolig synd i deg, ja.

De i Japan som ofrer livene sine i dette øyeblikk, slik Japan skal gå an å leve i de neste 10 000 årene, og de tusenvis som sitter og fryser i fellesområdene de har fått utdelt fordi de har mistet hus, hjem og slekt synes muligens ikke like synd i deg.

Få deg litt perspektiv og kos deg med kyllingen..

Skrevet

Du sitter og slapper av og venter på at mannen kommer hjem slik at dere kan kose dere..?

Og så synes du synd på deg selv?

Har du glemt å fortelle oss at du er dødssyk eller noe? Ellers skjønner i hvert fall ikke jeg dette innlegget.

Skrevet

Du må ha et veldig fint liv :)

Skrevet

forstår deg godt jeg. Om man så og si aldri går ut, er det kjedelig når noe slikt skjer. For de som stadig får seg en tur ut er dette kanskje en filleting.

Skrevet

21.06 her igjen. Jeg er alene med ett barn og har ikke hatt en frikveld på 8 mnd. Gangen før det var det 2 år siden sist, så nei - det er ikke akkurat slik at jeg er bortskjemt på feiringer og fest.

Likevel mener jeg fortsatt at hun har et perspektiv som er helt skrudd, når hun lager en overskrift som skulle tilsi at hun virkelig har problemer, for så å bare klage over at en bursdagsfeiring har gått i vasken.

Da skulle det faktisk bare mangle at hun får litt pepper.

Skrevet

Kos deg med mannen din du, forstår at du hadde lyst til å gå i bursdag....men i det store og det hele så betyr det lite.

Skrevet

Synes synd i deg som ikke kan skrive ordentlig norsk, du burde ta deg et norskkurs på nettet mens mannen din er borte, ikke sitte her og klage.

Skrevet

så mye søppel som legges ut på forumet (les spå-meg-tråder) så bør det også være rom for dette. Hun skrev også litt synd på meg og ikke veldig. Hun er sikkert fullstendig klar over at det fins langt værre ting i verden, men det betyr ikke at man ikke kan ha lov til å føle litt sterkere på det som er nærmest...

Skrevet

ja ,det var VELDIG synd på deg ja!

Skrevet

Jeg går ut max en gang i året, men synes likevel HI sutrer over en filleting.

Skrevet

Hva har Japan med dette å gjøre?

Kan man ikke synes synd i seg selv, eller føle seg trist selv om andre har det værre?

Skrevet

Dumt du ikke kom deg i bursdag, men jeg synes kvelden din likevel hørtes koselig ut.

Skrevet

21.06 mener fortsatt hun skulle ha sett ting i perspektiv og se litt lengre enn sin egen nesetipp.

Det vitner om likegyldiget og lite empati til andre enn seg selv.

Skrevet

Er ikke synd på deg, men kjipt å ikke få dratt i bursdag. Hvorfor kan du ikke dra til Oslo etter mannen er kommet hjem? hvis du bor i nærheten!!

Skrevet

Det har med perspektiv å gjøre. At jeg faktisk må forklare det, og gi det inn med teskje er nesten like ille.

Få huet ut av ræva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...