Gå til innhold

Uke 13+2 og allerede veldig stor mage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 13+2, har ikke gått noe opp i vekt - men likevel har magen min blitt kjempestor... Huff og huff... Noen andre som opplever det samme? Ser ut som jeg er 6 mnd på vei istedet for bare tre måneder. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg synes du skal prøve å nyte det å ha babymage jeg, det er jo superfint!...så lenge du ikke har noen fysiske plager av det altså. Selv er jeg i uke 14, har ingen spesiell mage, ser bare lubben ut. Jeg har heller ikke gått opp i vekt og hadde veldig flat mage før jeg ble gravid, men fasongen har endret seg. Jeg skulle VELDIG gjerne heller hatt mage enn sånn jeg ser ut nå! (...ergo jeg er litt misunnelig ;) )

 

Er det ditt første barn? Det er jo mange som sier at magen kommer fortere med nr 2 og tre osv, så om du har vært gravid før, så er det kanskje grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord! :)

 

Det er mitt tredje barn, og magen kommer mye fortere nå enn tidligere svangerskap, ja. Det er overraskende å se! :) Men jeg må nok bare innstille meg på at jeg er i gang med ny runde selv om det føles rart. Barnet var veldig ønsket, men det er alltid rart å se at kroppen forandres så fort uten at en har kontroll. Uæh... :)

 

Lurer på hvordan de neste månedene blir med hensyn til størrelse og utseende. :)

 

Er det ditt første barn, eller har du flere fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er snart 15 uker. Har så langt gått ned 5 kg. Har fått en lubben mage. Er mye finere å ha gravid mage:) så du er heldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått mage allerede, er 13+1. Dette er mitt første barn, så det er jo rart at jeg har fått mage allerede. Men det ligger i familien da. Her får alle mage tidlig. Mamma fikk mage med sin første allerede i uke 11. Har ikke fått kjempe mage, men det vises godt at jeg er gravid ;-) Dette med de magene er så individuelt :-)

Nyt magen du :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tretten uker i dag, og har også fått mage og synes at det er veldig rart. Er slank og liten i utgangspunktet, derfor merkelig å forholde seg til at jeg ikke er det lenger - men mest hyggelig, så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i uke 15 og synes egentlig det er litt rart at hvis folk ikke mistenker at jeg er gravid! :P

har DEN kulen på magen..og hvis jeg har spist eller må på do er det enda verre.. jeg har ikke fortalt det enda fordi jeg ikke vil ha "mas" om alt og ingenting fra alle kanter i flere måneder! Men må nok fortelle det før ryktene starter å svirre :)

 

Men kan det være at eg bare er oppblåst?? men det sto her inne livmora var like stor som et baby hode så er jo ikke rart at den får magen til å stikke ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mage og ikke klart å skjule graviditeten siden jeg var ca 10. uker på vei. Men jeg liker babymagen min jeg :-D selv om det ser ut som om jeg er litt lengre på vei en det jeg er .Gått opp ca 3 kilo og de har så og si bare lagt seg som en kul på magen.16+2 nå :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17+0 i dag og magen er nesten fraværende. Den har de siste dagene begynt å bule ut litt i nederste del. Regner med den skyter fart snart, sist kom den i superfart fra uke18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen ja. Er 13+6 idag og har hatt ganske tydelig gravidmage siden uke 12! Hehe.. vi må nesten bare venne oss til å ha stor mage, for det kommer vi til å ha i et halvt år til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...