Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Min sønn var en periode veldig lik min morfaren sin, men nå blir han mer og lik pappaen sin side. Hva med barna dine? Ligner de på besteforeldre? Eller noen helt andre i familien?
Gjest Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Hun ligner ikke på sine besteforeldre, men hun er veldig lik min morfar og det kan jeg like:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Jenta mi er en blanding av meg, mamma og mormor:)
Blabb00 Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Jenta mi ligner veldig på meg og morfaren hennes. Å han er død, så det er litt spesielt. Koslig på et vis også Hun har masse trekk fra han, å det varmer meg litt )
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Hun ene ligner litt på sin farfar, faktene hennes er velig like. De var igrunn enda likere oldefaren på min side, men han og farfaren til ungene var ganske så like i hvordan de var. Men begge har endel fra mormor i seg, men hun ene er veldig lik slik tanten var når hun var liten. Det er igrunn bare pappan vi ikke finner i ungene, de liger litt på alle.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #8 Skrevet 18. mars 2011 Jeg syns jenta mi ligner på svigermor når hun er sint. Når jenta er sint altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå