Gå til innhold

manduca ellerergo bæresele? Hvilken anbefaler du? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke sett eller prøvd noen av dem selv men hører de skal være bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har ergo sport, da far skal bære og endel, har ikke brukt den mye men er veldig fornøyd med den, da den sitter kjempegodt på både meg og far. minsten satt bra i den, hun er ikke passert 5 kg enda så er ikke så mye brukt der da, men og 4 åringen minn satt overaskende godt i den, og eg merket ikke at eg bærte hun. tror vi har en bæresele i mange år nå :)

Skrevet

Jeg har Manduca og er veldig fornøyd. Kjøpte den når ungen var tre måneder gammel og den er fremdeles i bruk. Nå er hun 2,5 år gammel.

Den gir god støtte og hun sitter bra i den.

Jeg har imidlertid lest på www.tettinntil.no at den ikke passer så veldig bra til tynne bærere.

Skrevet

har ingen personlig erfaring men har hørt at mange er fornøyd med manduca:)

Skrevet

jeg har bare prøvd manduca! den bestilte jeg ettersom det var MANGE som anbefalte den. den er helt HERLIG :D jeg er veldig fornøyd!

men kan ikke uttale meg om noen andre seler fordi jeg ikke har prøvd dem :)

Skrevet

Manduca er super!!

Skrevet

Har hatt begge og jeg synes ergo'n er den beste når ungen blir større. En 15kg unge er MYE bedre å bære i ergo selen enn manduca. Hvordan manduca er med baby og mage bæring vet jeg ikke, der synes jeg ergo'n var litt kronglete i starten, så jeg brukte heller maitai når mini var så liten.

Gjest yrild
Skrevet

Manduca er laget av en tidligere Ergoansatt og er en "forbedring" av Ergoselen, men det blir vel uansett en smakssak.

Vi er strålende fornøyde med Manduca og har brukt den fra vi fikk den 4 mnd til nå 2 1/2 år.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt Manduca etter anbefalinger her inne. Har ikke brukt den så mye enda, men så langt er jeg veldig fornøyd. Har bare Baby Bjørn å sammenligne med, og det var ihvertfall som natt og dag!

Skrevet

tusen takk for svar!! da har jeg bestilt manducaen å gleder meg til den kommer!

Skrevet

Kan spørre hvor du har bestillt den ?

Jeg tenker også på å anskaffe meg en Manduca.

Skrevet

Men er ikke Manduca en "jentegreie"? Jeg tenkte å kjøpe ergoselen siden mannen sannsynligvis kommer til å bære mest. Han synes at manducaen er litt "feminin".. Eller er dette bare i hans hode?

Bruker mennene deres manduca?

Skrevet

Jeg bestilte min på lotusbarn.no. Bestilte sent en søndagskveld, og tirsdag formiddag hadde jeg den her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...