Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har forsøkt å google, men finner ikke noe som passer. Prøver her før jeg ringer føden helt hysterisk ... Er 27 uker på vei, og har siste dagene hatt "menssmerter" og litt menssmertene kan vel av og til forveksles med at jeg må løpe på toalettet.... .... ...men i tilllegg har jeg stikninger i underlivet som kommer og går - det kan være spark, men de kjennes som stikk. Dette også når jeg akkuratt har tisset (helt tom blære). Jeg har ingen symptomer på urinveisinfeksjon (gjør ikke vondt når jeg tisser..) Noen som kjenner igjen dette, eller tips å komme med? Er det bare babyen som sparker og dermed bare å ta det med ro...?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Det der hadde jeg også. Tok det opp med jm, siden ingenting tydet på uvi eller at noe var galt, og hun mente det nok var nerver i klem. Helt normalt. Har nylig født, og har ikke de problemene mer.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Forresten... glemte å si at du uansett bør teste for uvi snarest, siden mange gravide har symptomfri uvi. Så for sikkerhetskyld synes jeg du skal få gjort det.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 har time hos lege om litt under 2 uker - er det tidsnok?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Om det er uvi kan det slå seg på nyrene innen den tid, noe som gjør at du må på rellativt sterke medisiner. Så nei, jeg ville ikke ventet så lenge. Ring og hør om du ikke kan få droppe innom med en urinprøve til laboratoriet, uten nødvendigvis å komme inn til time.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Jeg ville ha sjekket det opp så fort som mulig - jeg var mye plaget av urinveisinfeksjon i forrige svangerskap, og hadde blant annet slike symptomer som du nevner. Hadde aldri vondt, men måtte tisse ofte, hadde stikninger i underlivet, murringer i mage og korsrygg m.m. Ikke at det trenger å være urinveisinfeksjon hos deg - men det kan jo være lurt å undersøke saken sånn for sikkerhets skyld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå