Gå til innhold

hvordan fjerne sideflesket + rompa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så stort sideflesk og svær rompe. hvordan trene dette bort effektivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten slanke deg om du vil ha sideflesket fjernet. Men du kan jo stramme opp, det vil jo hjelpe litt. Google styrkeøvelser for rompe e.l.

Skrevet

jada. jeg slanker meg. men vil trene også. gått ned 8 kg på 2 uker. gooo me!

HI

Skrevet

OI... Hva spiser du da? Jeg prøver jeg også, trener og spiser relativt sunt, men går ikke ned...

Skrevet

8 kg på 2 uker? Er det mulig? Hva har du gjort og hvor stor er du i utgangspunktet?

Jeg satser på å bruke crosstraineren min samt spise mindre. Håper på å gå ned 5 kg innen midten av mai. Med en BMI på 27 burde jeg klare det, men synes det er vanskelig:(

Skrevet

har levd på egg, grønnsaker (ikke mais), kylling fileer, fiskefileer, biff, koteletter og salat. og rømme har jeg spist. og drukket maaasse vann. se, bare rene produkter. ingenting ferdiglaget. ikke sauser eller poteter, brød og ingenting slikt. drikker bare vann. drakk tørr hvitvin (13%) på fylla.

men jeg trener ikke. eneste jeg gjør er å gå i 2 timer hver dag. kan ikke akkurat kalle det trening. det er vel mer mosjon:P

gått ned fra 70 til 62 kg på 18 dager. :)

så tenkte å starte med treningen nå. har så lysst å krympe rompa og sideflesket :) målet er 56-58 stramme kg!7

jeg er 168

Skrevet

og nattmaten min etter fyllla var kokte grønnsaker. de andre lo seg i hjelp. men jeg skal ned haha

Skrevet

Hei. a 19.38 kan du gi et eksempel på måltidene for en dag?

strever selv med å gå ned, og nå som jeg har stoppet å røyke har matbehovet økt betraktelig (hehe vekta og)

men å gå to timer hver dag er ikke sjans her, så flink du er da. Er nok det som har hjulpet deg på med det raske vekttapet og.-..

Skrevet

Du veier ikke mye, så jeg tror nok du må satse på styrketrening for å stramme opp det som disser;)

Skrevet

takk. 1938 her (jeg er forresten HI).

jeg må gå en time hver dag til barnehage og skole. og en time tilbake. Har ikke bil og ikke muligheter for buss eller trikk, så har strengt tatt ikke så mye valg :)

i dag :

fks frokost:

omelett laget på vann med gressløk, ost, champingjong og skinke.

lunsj: stor tunfisksalat

middag: stekt laks med stekte tomater, kokte gulrøtter og brokkoli, agurk i eddik og rømme.

kveldsmat: skal lage meg en brokkolisuppe uten hvetemel :) nam nam. og knaske kyllingvinger som er rester fra i går.

også har jeg spist gulrøtter som mellommåltid. jeg syns det er veldig godt + så syns jeg at jeg får så fin brunfarge av gulrøtter :)

Skrevet

Hehe joda, er mye lovehadles og rompe å ta av på meg. Hvordan styrketrening da? Knebøy med vekter eller noe annet?

Skrevet

også glemte jeg å si. hvis du har mye søtbehov så hjelper det å ta krom. det reduserer søtbehovet, så slipper man å ha så lysst på godteri.

Skrevet

Takk for svar h.i :-)

Blir jo mett bare av å lese menyen din,

Skal jommen prøve meg på dette. Og ta krom ja. :-)

Lykke til med sideflesk og rompe. har desverre ingen hjelp til deg der...

Skrevet

okei, jeg spør om dette da: hvordan stramme opp sideflesk og rompe? :D

Skrevet

Har du ikke helsestudio der hvor du bor?

Et par ganger i uka med vekter, hvor du tar knebøy, forskjellige varianter av sit-ups osv. En instruktør på treningsstudio kan hjelpe deg:)

Skrevet

nja. får aldri tid. barnehage (for 2,5åringen) og skole fra 9-16 hver dag.

må gå hjemmefra kl 745 og er hjemme mellom 17 og 1715.

også fødte jeg nettopp, for 5 uker siden (dødfødsel) så er ikke heeelt i form for treningsstudio enda + hakke tid. er alenemor så er uaktuelt på kveldene.

vet jeg høres vanskelig ut nå hehe. men tenkte kanskje litt tips til gode treningsdvder eller øvelser man kan gjøre hjemme uten apparater:) jeg har masse tid å trene i stuen etter barnet har lagt seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...