Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har nettopp blitt sammen med verdens "herligste" mann i mine øyne. Har aldri hatt så god sex som nå og nyter det til fulle. Det som er "problemet" hvis jeg kan kalle det det er at jeg er begynt å hyle og lage lyder som bare det. har aldri gjort det før. Har egentlig alltid hatt ett bra sexliv mener jeg , men aldri som dette. Er nesten redd jeg skremmer både kjæresten min og ikke minst naboer i blokka her. Redd de tror det skjer noe helt annet. Noen andre som har det slik ?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Jeg synes sex er veldig deilig, men jeg hyler ikke for det. Min mann ser på meg at jeg har det deilig. Min nabo derimot hyler og stønner, noe jeg synes er aldeles unødvendig.....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Kan du ikke bare spørre om han liker det? Mannen min elsker det ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 TIl 19:14 Hva mener du med at din mann elsker det ? Hva gjør du ? HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Tror nok han vil ta det som et kompliment om du forteller at han gjør så du har problemer med å kontrolere deg og at du lurer på om det blir for høylytt.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 hehe hadde samme "problemet" med min kjæreste, men han syns det er kjempe sexy. altså spør typen din, kan hende du blir positivt overrasket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå