LykkeligmedBabY Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Er i uke 36..og lillegutt i magen har alltid vært en rolig gutt. Ingen super salto sprell her i gården. Det var ikke som med mi første som holdt på å knekke ribbeina mine. Nå har jeg morkaken på fremsiden av livmora, vet ikke om det har så mye å si nå som gutten er så stor. Men bevegelsene er ikke blitt noe hyppigere eller kraftigere...hmm...er det normalt å alltid være SÅ rolig da??
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Hei Jeg har det litt på samme måte. Kjenner at enkelte dager er tulla veldig stille.. Men jeg pleier kjenne ho hvis e dytte litt borti ho .. Noen ganger må e dytte oftere enn andre Men så kan neste dag være annerledes.. Er det slik hos deg hver dag? Jeg merker at tulla har faste sove tider i magen så føler meg litt roligere av den grunn hvis e ikke kjenner no bevegelser på non timer .... Men hvis det er hver dag og du merker drastiske forandringer så ville jeg tatt kontakt me føden eller jordmor.. Bedre å være føre var Håper du får ei flott helg
LykkeligmedBabY Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2011 Det er ingen drastiske forandringer egentlig..men han er bare en rolig sjel tror jeg. Har vært på ultralyder og alt er normalt:) Men merker at når kvelden kommer så begynner jeg å tenke over hvor mye har han egentlig bevegd seg idag, så dytter litt borti han..men det virker som at noen ganger sover han veldig tungt..(lik sin far??). Han var våken i natt da en god del ganger, hikket og styret litt, noe han aldri har pleid tidligere, kanskje han snur litt på mønsteret sitt nå mot slutten...?
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 hehe mi sover au tungt inni der Åsså sove ho stort sett hele nettene, ho e våken en liten time i 8 tia på morraen åsså sovne ho igjen Lik sin far her au på det området Merkelig åssen man blir kjent med de små inni magen og legger merke til hva de finne på inni der Men de har det nok helt ypperlig inni der koser seg og venter nok på å treffe oss au
April11 Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Hei, jeg kjenner meg også igjen i dette. Enkelte kvelder har jeg ligget og ventet på at lillegutt skal si hei, da får jeg endelig roen over meg og sovner. Neste dag kan det virke som om han skal ta litt igjen fra dagen i forveien. Er nå 38 + 3, så det skorter litt på plassen der inne, men jeg merker at han hikker en del, og at han setter stumpen i været (tror at det er stumpen i alle fall). Da jeg var på ultralyd (uke 19) så jeg masse bevegelser, men jeg kjente ingen ting. Jordmor sa at det skyldes at morkaka ligger foran, slik at den demper sparkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå