Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har med årene erfart at venner har kommet og gått, noen vennskap er litt av og på, noen var der da jeg var singel, andre da jeg hadde det kjipt, noen da jeg hadde spedbarn, andre forsvant da jeg fikk barn, noen dukket opp når jeg hadde mye penger, enkelte da jeg var blakk og vi kunne trøste hverandre. Sikkert grunner til det, men i dette har jeg had to gode venner, uansett hvor vi har vært, om vi har had barn, vært vellykket, syk, had dårlig eller god økonomi. Det er vel kun de to jeg vil kalle mine virkelig venner. Det heter å være venner i tykt og tynt. Hvor mange venner har dere som har fulgt dere igjennom alt uansett situasjon eller hvor dere har bodd.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Har nok bare noen få som har fulgt meg i tykt og tynt, og de kan telles på 1 hånd. De som jeg har funnet ut, bare har vært ute etter å utnytte en , de har jeg selv valgt å kutte ut.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har tre bestevenninner og søsteren min (som er min aller aller beste venn). De har jeg hatt hele tiden. de andre vennene/bekjente kommer å går, men ikke i noe gjenkjennelig mønster må jeg si..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Har to som er her, gjennom gode og onde dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå