Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Men har en mann som aaaldr kommer til å i det heletatt tenke på det! Han er så lat og likegyldig... Om det skal bli forlovelse og giftemål på meg, så må vell jeg fri.. Har virkelig ikke lyst til det!:,( (litt gammeldags jeg skjønner dere) *dagens syte innlegg*
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 En mellomting da, si rett ut at du vil han skal fri!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Samme her Har hintet om det siden jeg ble gravid i 2009 Men mannen min sier han vil overaske meg så nå skal jeg bare slutte å stresse med det. Det blir når det blir. Men ja, gleder meg utrolig mye til den dagen (forhåpentligvis!!) kommer. Har heldigvis ikke en lat mann da... Sikker på at du vil være gift med en lating som attpåtil er likegylding? Eller er det bare akkurat når det kommer til frieri at han er sånn ?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har, til min store overraskelse, også fått giftesyken. Min kjære samboer og jeg var nemlig skjønt enige om at giftemål var totalt unødvendig. Så da jeg etter mange år sammen plutselig tok meg selv i å studere alt som hadde med bryllup å gjøre, fikk jeg helt hetta.....for mannen vil jo ikke gifte seg! Etter flere måneder tok jeg mot til meg og sa (inn i brystkassa hans, så jeg skulle slippe å se på ham) at jeg hadde lyst til å gifte meg, sa han "ok!". Jeg ble helt paff, men veldig glad :-) Og bare så det er sagt; det var IKKE et frieri, jeg bare lufta tankene mine....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 hehe, har sagt til han at jeg vil gifte meg ja.. Hver gang jeg ser på bruder i blinde eller 3 bryllup eller noe sånt, så har jeg sagt: se, se! hehehe:p Vi har også skrevet gjesteliste sammen.. Sånn bare på gøy.. Men han sier han er for ung til å gifte seg enda.. Og at jeg ikke må mase, siden han vil overraske meg.. Men ahh, kommer jo til å ta ååårevis! Vi er bare 23 og 26 da.. Men vil gifte meg når jeg er ung:) hihi Hadde jo vært morsomt å vært gift før jeg blir gravid også.. Men men.. Tiden vil vise.. Hus og ny bil kommer nok først i rekka uansett tenker jeg.. Er jo ikke akkurat billig å gifte seg:) Hi
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Da er det vel ikke han du skal gifte deg med, da? Har du lyst å bli gammel sammen med en lat og likegyldig mann?!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Det var ikke sånn ment da! Ja, han er litt lat.. Men det er jeg også Likegyldig var vell kanskje feil ordvalg.. Han er ikke så giftesyk som meg da! Kanskje det var litt bedre formulert Hi
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #8 Skrevet 18. mars 2011 Jeg tok bare saken i egne hender jeg. Vært gift i snart 5 år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå