Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Jeg lurer på om noen vet hva de kalte forkjølelse/influensa på 1800-1850 tallet?.. Mye en lurer på..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor i alle dager lurer du på det? Hvorfor akkurat i den tidsperioden? Jeg tror bare de sa de hadde fått feber/hoste/syke osv. Tror ikke de definerte det så mye i den tiden.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Lurer på det fordi jeg skal skrive en bok fra den tidsperioden, også går selvfølgelig den ene av hovedpersonene hen og blir forkjølet.. Takk for svaret! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå