Gå til innhold

noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hus spm: er det nok med ventiler i bare vinduene i huset eller burde vi ha _vanlige_ ventiler i veggene også?Noen mener det ene og andre mener noe annet:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nye hus bygges så tette at det er veldig viktig med god ventilasjon for å unngå fuktskader. Ventiler bare i vinduene er altfor lite. Våtrom må jo ventileres ekstra uansett.

Hvis det er et gammelt, glissent hus, er det nok med ventiler i vinduene.

Skrevet

okei, hvordan skal jeg få mannen med på dette..han mener det er totalt unødvendig for det hadde snekkern sagt....det kommer bare inn edderkopper og div....?

Jeg stemmer altså FOR ventiler:P

Skrevet

Man har jo myggnetting i ventilene, så der kommer det ikke inn noe som helst.

Skrevet

ja det sa jo jeg også til han, men da skyldte han på at det var for store hull uansett:P dust hehe...men han blir så sur når jeg sier vi må ha ventiler!orker ikke krangle mere...

Skrevet

Spør om han vil ha et råttent hus om et par år!

Skrevet

Her må du virkelig ikke gi deg! Hvis dere bygger hus, er det dummeste i verden å få det ødelagt av fukt!

Har du ingen fagfolk å rådføre deg med? Spør hos et byggefirma!

Og dere må jo følge byggforskrifter, så jeg tviler på at han slipper unna med så lite ventilasjon.

Dessuten kan vel edderkoppene komme seg inn gjennom ventilene i vinduene også, hvis det er dem han er redd for!

Skrevet

Du kan jo prøve å ta kontakt med en annen snekker for å høre en annens mening? Da har du i alle fall en proff sin mening som støtter opp din. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...