Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Har rift i analåpningen, og som om det ikke er nok det å vri seg i smerte og grine seg igjennom et dobesøk som innebærer bommelom, så skal det klø så inni rakkefant! Er det en salve man kan bruke så man slipper å vri seg som en ål hele dagen for å få til å klø derbak?! HJELP, jeg blir GAL!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 alcos anal, men vet ikke om det hjelper mot kløingen
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Kan bare gi deg min støtte.. Har hatt deg temmelig likt vil jeg tro en stund.. Pass på å spise mye fiber etc så du ikke blir hard i magen i tilegg. Sør gjerne te el med litt maltekstrakt Det er jo desverre sånn at når man gruer seg for å gå på do så blir gjerne magen hard, og dermed blir det enda verre.. Ond ond sirkel! Lykke til og håper du kommer deg igjennom det. Om du klarer å holde magen i orden så går det stort sett over etter noen dager
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Hei.. Finnes Xylocain/lidokain reseptfritt på apoteket som du kan forsøke....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Takk for råd og tips. Har holdt på i 2 uker nå, og håper det går over! Startet med hard mage, så det var sikkert det som var utløseren. Det værste er dobesøk og denne jæ"#&%)¤#"%)#" kløen. Rart man kan bli så invalid av et rasshull! Arrrgghh...Det skal alltid være noe liksom....Nå har jeg prøvd med både alcos anal og canesten, men ingenting hjelper ( Noen som vet om kanskje hydrokortison (?) vil hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå