Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skrive noen tanker. Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Litt sjokka, siden jeg satte inn en kobberspiral i september... Fikk komme in på en legetime i dag, og legen kunne ikke kjenne trådene til spiralen. Så enten er den blitt borte eller så har den på en måte sklidd ut av posisjon. Må vente helt til mandag for å få tatt en ul og sjekka om den fortsatt er der eller om den har falt ut. Er det noen som har vært borti en slik situasjon før?

Videoannonse
Annonse
Gjest To stjerner
Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men har lest om det her inne før, pluss hørt om en dette har skjedd med. Det er visst en større mulighet for å bli gravid med kobberspiral enn med f.eks. hormonspiral... Ingen trøst for deg nå kanskje, forstår det ikke var dette dere hadde planlagt.

Håper dere får sortert tankene, og at det kanskje kan snus til noe positivt :-) Sender deg en klem

Skrevet

Takker! Dette var ikke planlagt, nei, men må si at jeg håper at spiralen har falt ut, og at jeg får se en liten spire på mandag. Men tenker samtidig at hvis den fortsatt sitter der, så er risikoen for spontanabort stor... Jeg krysser fingrene!!

Skrevet

Hørte om et tilfelle for noen dager siden. Der hun brukte kobberspiral. Det skal sies at der har de ikke funnet igjen spiralen. De aner ikke hva som har skjedd, men har vist fått god oppfølging da. De venter hvertfall snart et barn :) Og alt ser bra ut.

Skrevet

Da har jeg vært på ul, og der var det en bitteliten baby som sprellet rundt på skjermen. Spiralen var ikke å se, og har antagelig forsvunnet med en stor menstrasjonsblødning, mente legen. Så selv om dette ikke var planlagt, må jeg si at jeg var svært lettet, og synes det var herlig å se lille. Glad nå!! :o)

Skrevet

Fantastisk! :)

Skrevet

Gratulerer! :D

Vi fikk selv en totalt uplanlagt nr. 3 etter et uhell med en kondom... Hun er nå 16 mnd, og hele familiens lille sjarmtroll! Storebrødrene på 4 og 8 er veldig stolte. ;)

Lykke til med baby! :)

Skrevet

Helt utrolig! :) Så fint at det gikk bra! :D

Gratulerer med graviditeten! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...