*bolla pinnsvin* Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Hvor gamle bør de være for at de skal skjønne noe av det og når er de så store at det blir kjedelig? Har to gutter på 5 og 8 år.
line_n & sara Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 snuppa mi har elsket det siden hun var 2 år! det faller garantert i smak for guttene dine!
Papegøyeblomst Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Fra 8 år har de eget robot-senter, der de kan bygge enkle roboter etc selv ( spurte om dette da jeg var der sist, men gutten min er for liten). ellers er det mye de kan gjøre "interaktivt", ikke bare se på - lage musikk, trykke på knapper og duppedingser - i helgene er det såpebobleshow (en kar som lager kjempestore bobler)
Gjest To stjerner Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Det blir garantert en stor hit for dine gutter i den alderen, bare å dra :-)
Blubblubb Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Det er noe for barn i alle aldre der! 5 og 8 er helt perfekt og man blir ihvertfall aldri for gammel!
Ranveig R Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Eg og guten min har vore på teknisk museum begge gongane vi har vore på aleinetur til familie i Oslo. Første gongen var han ei veke frå 4-årsdagen, og då måtte vi tilbake dagen etter fordi han ikkje blei ferdig første dagen ) Gamle bilar og tog var mest spennande kanskje, samt ein del av aktivitetane i kjellaren. Andre gongen var han rett over 5, og det var til og med eitt eller anna legogreier så han fekk lage eit bygverk som skulle stå til utstilling saman med hundrevis av andre byggverk ) Han likte seg og godt på Vil Vite i Bergen (mykje likt som "vitendelen" av teknisk museum, då var han drøyt 3 1/2 år. Trur nok det er mykje spennande både for ein 5-åring og ein 8-åring, ikkje kjedeleg i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå