Gå til innhold

Hvor mye tåler baby'n?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg var å kikka på håndballkamp i går kveld. 11-åringer er ikke alltid like treffsikre desverre, og i et uoppmerksomt øyeblikk var det noen som skulle skyte på mål og traff meg midt i magan i stedet :S Jeg er 13 uker på vei og har ikke kjent noe liv enda...så jeg kan liksom ikke si noe om det er mer eller mindre aktivitet i magen enn det det var. Det var ikke så langt ned på magan, men må innrømme at jeg er skikkelig bekymra. Jeg har ikke vondt der ballen traff nå etterpå og har foreløpig ikke fått noen blødninger, men kan et skudd fra en 11-åring likevel gjøre skade? Er det noen som har noen erfaringer med å få ball eller slag mot magen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies jo at den tåler endel, den ligger veldig godt beskytta inni der, og spesiellt nå når den ikke er så stor ennå.

Men jeg vet ikke helt, hvis du er i tvil burde du ta en sjekk hos lege, si at du er bekymra..så får du sikkert en ul time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg har opplevd det samme som deg, bortsett fra at det var en hard ball fra ei fra mitt lokale damelag. Dum som jeg var, sto jeg som markør på en trening, og det var ikke meningen at den ballen skulle i min retning i det hele tatt. Men damespilleren hadde misforstått opplegget, og pang, rett i magen min.

Jeg fikk kjempevondt i magen. Og var i hvert fall over halvveis i svangerskapet da ballen traff magen min. Jeg hadde vondt i flere dager. Og jeg snakket da med både jordmor og lege om hendelsen. men de mente ikke det gjorde noen ting. For babyen var såpass beskyttet inni der, at den fikk seg sikkert bare en ekstra bølge inni der.:)

 

Men om du er i tvil, og bekymret. ville jeg tatt en ekstra telefon til lege eller jordmor for å ha sagt i fra. Da er det i hvert fall opp til dem å avgjøre om de vil undersøke eller ikke.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...