Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Skal begynne med litt brød nå. Bør jeg bløte brødbiter opp i melk eller gi dem som de er? Og hva slags pålegg har vært en slager hos dere? Mini her har en tendens til å brekke seg av alt som ikke er grøt eller melk...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Det å bløte opp brødet høres jo faktisk litt lurt ut =) Har jeg aldri tenkt påtil mine! he he, ja ja, man lærer så lenge man lever! Jeg bare gav bitte bitte små biter (smuler) i begynnelsen, og når de var rundt 10 mnd, satt de med ei halv skive i hånda og tygde i vei. =) Pålegg; leverpostei (er fortsatt en hit) ost (fra de var ca 10 mnd) skinkeost (fra ca ett år) prim (fra ca 8 mnd) makrell i tomat (fra ca 10 mnd) syltetøy (fra ca 10 mnd) skinke og salami (fra ca ett år) Dett var sånn JEG gjorde det, men dette er ingen fasit altså
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Min er 8 mnd og her har vi masse forskjellig på brødskiva... Leverpostei makrell smøreoster(bacon,krydder,hvitløk...) kaviar(tynt lag) ost skinke avokado fruktmos italiensk salat banan ++ Jeg har to større barn og tenkte at leverpostei var det eneste babyer kunne ha på og det resulterte jo i at de er kjempekresne nå.... Alle gode ting er tre har jeg merket... Tar litt tid før man lærer!
Lilleleen Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Dette er pålegg Lille her får: * leverpostei * kaviar * syltetøy * makrell i tomat * skinkeost Han har også fått ost og skinke, men hørte at dette var lett for små barn å sette fast i halsen. Vet ikke om det stemmer, men har ikke turt å gitt han det noe mer.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Vi ga faktisk striper av skalken i starten vi! Det var godt å sutte/tygge på. Pålegg innførte vi etterhvert.
Lilleleen Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har også most litt banan og hatt det på brødskiven )
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Hva som helst bare det ikke er for salt og helst uten sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå