Gå til innhold

Kyllingwok med kokosmelk. Hva krydrer jeg med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å bruke green curry paste, kjøper på innvandrerbutikk, men tror kanskje noen dagligvarebutikker har også. Men pass på, den er veldig sterk!

Skrevet

Jeg er veldig glad i grønn curry i kokosmelken. :)

Den får du kjøpt i diverse innvandrerbutiker, den smaker veldig MYE, så ikke ta for mye av gangen!

Skrevet

hehe...to sjeler, samme tanke! ;)

Skrevet

Jeg bruker også paste! Enten green curry eller chilli. Hvis du går på Meny eller noe liknende, så har de det der!

Skrevet

Jeg har chilisause, det kan jeg bruke. Også skal jeg huske green curry. Skal kjøpe inn så jeg har til neste gang. Jeg vet ikke om jeg rekker innom butikken i dag, ihvertfall ikke innvandrerbutikk.

Takk :-)

Skrevet

Salt, pepper, chili og ikke glem sitronsaft!

Skrevet

Limeblader og siteongress pluss grønn curry. Eller fiskesaus (på flaske, lukter pjuk..) og ingefær. Mine favoritter!

Skrevet

Hvitløk, ingefær, chili og lime er vel standarden.. Green curry er godt i tillegg, og oyster og fishsauce gir en ekstra piff (du kan evt bruke litt soya, men det gir ikke samme gode smaken...).

Frisk koriander er også veldig godt! Særlig om du i hovedsak bruker hvitløk, chili, ingefær og lime.. Da får du en veldig frisk og god suppe! Om du har i for mye "ferdig" krydder, paste eller sauser får du en litt "tyngre" smak..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...