Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 En kollega har nettopp gjennomført et lenger opphold på en avvenningsklinikk og skal snart tilbake til "livet" i igjen. Snakk om ganske tøft misbruk, i en slags "skjult" hvitsnippverden. Jeg har svært vekslende følelser til vedkommende fra sympati til avsky. Vedkommende har pga rusen gjort mye hensynsløse ting og blandt annet ødelagt mye for meg i jobbsammenheng. Jeg skal prøve å være positiv og imøtekommende, men føler fortsatt mye bitterhet.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Da kan det være greit å huske at når man er ruset eller lider av abstinenser er man et annet menneske enn når man er ren og klar i hodet. Er nok ikke sikkert at vedkommende husker alt det gale h*n har gjort.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Jeg skal prøve å se stort på ting for jeg ønsker også å komme videre. Håper i hvert fall på en slags unnskyldning fra vedkommende og en utstrukket hånd, kan jeg forvente det?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Jeg synes ikke du skal forvente noen unnskyldning. (nå vet jeg ikke hvor alvorlige ting det her er snakk om!!) Den utstrukkede hånden bør helst komme fra deg? Jeg tenker at om du har store 'issues' omkring dette, kan det hende at du skulel ta en skikkelig prat med kollegaen din? Ta en lunsj sammen, for eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå