Gå til innhold

Får jeg "spå" dagsformen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

10.11.78

Her ser jeg at kroppen din er på sitt aller dårligste i dag (men nå kan det jo bare gå oppover). Ellers ligger du over middels og formen din er stigende så neste helg blir ei bra helg sånn sett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sikkert for sein, men prøver meg:

26.05.78 klokkeslett husker jeg ikke

Skrevet

Jeg tror grunnformen er ganske dårlig også, er veldig undervektig som igjen går utover en del psykisk og fysisk. Men håper at det vil bli bedre snart da?

Skrevet

171288

Oi,oi,oi Hvis ikke du føler deg på topp i dag (og i de siste dagene) så vet ikke jeg. For meg ser du ut som du har det beste utgangspunktet for å føle deg bra akkurat nå.

Skrevet

21.03.1976 her...

*hårene reiser seg på kroppen!!!

Har akkurat fått en eksamenskarakter, den beste noensinne! Fysisk sett sliter jeg, ja! Men jeg har det ok, for jeg vet jeg skal få hjelp!

Du traff godt, må jeg si. Kunne vært moro å vite "hvem" du er... og nå signerer jeg med nick

Skrevet

02.08.79

Fysisk er kroppen din på topp i dag. Resten er middels.

Skrevet

Hei igjen.

Er hjemme sykemeldt pga. bekkenløsning - men har faktisk følt meg ganske bra de siste dagene :) Merker formen er mye bedre nå som jeg er hjemme og kan slappe av :)

Skrevet

24.07.84

Din fysiske form er på topp i morgen mens følelsesmessig er du snart på bunnen.

Skrevet

03.04.91

Følelsesmessig har du hatt god kontroll de siste dagene mens kroppen og hodet ikke har fungert på sitt beste. Snart stiger formen til hodet og kroppen mens følelsesmessig går det sakte nedover en stund.

Skrevet

26.05.78

Alt ved deg er stigende så hele neste uke blir topp.

Skrevet

Ikke noe hemmelighet hvem jeg er egentlig...

Skrevet

Det høres jo bra ut! :) Takk for at du tok deg tid til meg også! :)

Skrevet

07.12.78 01:55

Skrevet

07.12.78

Hjernen din fungerer maksimalt, men om noen dager er din fysiske form på bunn. Godt er det da at du emosjonelt sett er på topp samtidig

Skrevet

28.06.72

Du har akkurat vært i dårlig form men nå er den endelig stigende. Om noen dager er følelsene også på topp, mens hjernen din er ikke helt klar neste uke.

Skrevet

240183

Fra i dag av vil den fysiske formen stige en stund framover. Følelsesmessig har du det bra nå og du vil nå toppen om få dager. Hjernen din derimot vil fungere på halv tolv i neste uke ;-)

Skrevet

Wow, det må jeg si... Vært dårlig siden romjula , mye redsel pga mistanken legene har om hva som feiler meg. Er ikke helt ferdig med alle undersøkelser enda, men håper de blir bra.. Følelsesmessig har jeg vært tom i mange måneder. Wow du traff jammen bra ;)

Skrevet

Ja har en kropp som ikke er på nett for tia :) Begynner å bli gammel vettu, sitter å venter på forsikringsoppgjør, så håper det med at formen er på topp neste helg sier noe om det :) Har vært sykemeldt i snart 1 år forresten, så er ikke meg selv energimessig nei!

Skrevet

170582

Formen din stiger. Du føler deg bra og det blir bare bedre fraover. Resten av helgen og hele neste uke kommer kroppen din til å fungere optimalt. (i forhold til ytre påvirkning selvfølgelig, som sykdom, hendelser osv)

Skrevet

270583

Stakkars deg du har hatt noen tunge dager hvor både kroppen, hjernen og humøret har vært dårlig. Kroppen må du slite med noen dager til før det er bedring i sikte mens hjernen og følelsene går nå sakte oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...