Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 er der en fast dag dere får inn sykepenger? jeg har gått sykemeldt siden januar og har bare hatt trøbbel med nav, ingen faste utbetalinger, kun når jeg minner dem på det.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Jeg får vanlig lønn fra jobb, så betaler nav til jobben min. Der jeg jobbet før måtte jeg ordne alt sjøl, og det ble bare noe kluss!! Mener jeg fikk penger rundt den 20. hver mnd (når min surrete arbeidsgiver til slutt fikk levert inn papiret hun måtte fylle ut)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 opplevde kun kluss.. i desember og januar fekk eg 3 utbetalingar per mnd (altså 6 utbetalingar tilsammen) og det virke som om dei har eit "lykkehjul" som dei snurre på for å finna ein dato eg skulle få pengar.. I februar fekk eg 2 utbetalingar, der den eine var tilbakebetaling på det som eg hadde fått for lite i desember og januar.. Eg har sjølv rekna over alle tall og no har eg endelig fått alle pengane eg har krav på. Og det burde vera ganske enkelt når ein person med fast ,ånedslønn blir sjukmeldt... men neida.. Er ganske spent på kor mykje eg må "retta opp i" når dei no snart skal begynna å betala meg permisjonspengar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå