Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre når jeg går på overtid?


Beatka_5

Anbefalte innlegg

Kjeder meg så fryktelig mye, hadde termin 15.03. Prøvde å gå trappa og vaske hjemmet men fikk bare så vondt i ryggen, det går ikke (bekkenløsning). Nå er det ikke lenger mulig å tenke på noe annet enn: når blir det å skje noe??? Blir nesten gal av å tenke på det...

Har dere noen forslag?

Får ikke sove lenger er så spent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg hadde termin 14 og klarer stort sett ikke gjøre så mye annet enn å se tv pga bekkenet. Ganske kjedelig. Jeg prøver å finne på ting som hadde vært kjekt å gjøre før fødselen for å ikke bli så skuffet når babyen ikke kommer. I morgen skal vi for eksempel handle kær til storesøster. Mye letter med bare ett barn, så greit å få gjort. I dag skal jeg strikke ferdig en kjole og bake litt, kommer godt med. Problemet er jo selvfølgelig når kroppen ikke orker å gjøre noe. Jeg er veldig sliten og har stadig mer vondt om dagen, så det tærer på motivasjonen. Bare det å dusje er jo et stort prosjekt. Sitte på nettet bør jeg absolutt ikke gjøre da den arbeidsstillingen er helt pyton, men jeg blir gal av å bare slite sofaen. Men det er nok litt lettere når det er nr 2. Jeg gikk en stund over sist også, så jeg føler meg litt mer forberedt på ventingen nå enn sist. Forrige gang ble jeg nesten gal. Gråt og sippet hele tiden, nå gjør jeg det bare innimellom ;o) Sist trosset jeg vondter og vasket vinduer, gikk trapper, gikk tur, hadde sex, sjekket alle mulige få i gang fødselen tips for å være sikker på at jeg gjorde alt jeg kunne for at fødselen skulle komme i gang naturlig.

 

Nå tenker jeg at ventingen er god trening. Barna våre kommer til å utfordre tålmodigheten vår i mange år fremover, dette er bare en liten smaksprøve ;o)

 

Lykke til med ventingen! Håper det skjer noe snart for oss begge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på akkuratt samme måte!! r blir virkelig GAL snart! Vannet har som regel gått også har rinen kommet. Derfor tør eg liksom ikkje ut helle! Desuten er eg såååååååååååååååååå lei maset fra alle.. "nemen går du her fortsatt da?, nett som en elefant..gravid i 2 år de.. !!!!!!!! Noe MÅ skje snart.. orker ikke dette lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 13. mars å holdt på å bli gal... 18. mars gikk jeg først en lang tur til og fra bhg for å hente storesøster. På kvelden eglet jeg meg på samboeren og fikk i gang litt sex... kl 6 om morgenen 19. mars begynte riene, og 17.10 samme dag var lillesøster ute hos oss! Fulgte legens anbefaling ang. sex - og det funket tydeligvis! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går over her også,....igjen, med førstemann ble det igangsetting på 14. dagen over termindatoen, og er 1 uke over datoen nå med andremann. Begynner å tære på tålmodigheten nå ja. Trøster meg med at det snart blir overtidskontroller på sykehuset, da skjer det hverfall noe i disse vente dagene. Kjenner ingen ting heller, hverken vondt i ryggen ,vonde kynnere el l;(( ja ja, vår dag kommer den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble stippet dagen før fødsel, hadde (1,5 cm og var visst moden.) Gjorde IKKE vondt. Hadde også omgangsyke hele natten før fødselen satte igang, men det annbefaler jeg ingen. Min baby kom 5 dager på overtid.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her og.. hadde termin 15.03, men kom ingen bebis denne dagen, og det har enda ikke kommet noen bebis. Så her går jeg da og venter og venter. Heldigvis er det fint vær, slik at det går an å sette seg ut i solen og få litt farge på det ellers bleke vinter ansiktet. Bekkenet har heldigvis stabilisert seg, så klarer gå noen lange turer + elipsemaskin.... Skal på sykehuset imrg for kontroll og UL - for å se at alt er bra der inne.. spent på hva de sier...

 

Vi får holde ut.... de kommer ut etterhvert:)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, føler virkelig med dere! Jeg gå også å venter, og vet at sist gikk det 9 dager før antydning til fødsel kom, og vesla om 10 dager over. Jeg har enn 4 dager til termin, men regner med at jeg må gå over denne gangen og. har hele tiden tenkt på 1 april, så får se om jeg har gjettet riktig!

 

Lykke til til dere andre ventende! plutselig er de her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...