Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Selv om jeg har vasket den godt med såpe syns jeg den lukter.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Enten kan du koke den i en egen liten gryte en fem minutters tid, eller du vasker den med sprit? Min lukter ikke, iallefall;-) Og til deg over her, uten at jeg gidder å dra i gang en diskusjon, det er mye mindre æsj enn alternativene bind og tampong. Du vet ikke hva du snakker om og det er synd for deg. Hadde du turt å prøve kan jeg nesten garantere deg at du aldri mer hadde kjøpt ob.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Enig med deg 09.16. Det er genialt! Anbefales virkelig. Trodde den kunne bli ødelagt av sprit og koking? Åssen sprit bruker du,og er det bare når du er ferdig med perioden? HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Jeg bruker vanlig håndsprit(uparfymert) til å vaske den med. Når jeg er ferdig med den pluss kanskje litt innimellom om jeg synes det trengs. Jeg personlig koker ikke min, det blir for mye styr, synes jeg. Jeg begynte(litt skeptisk) å bruke for 2 år siden, jeg skulle bare ønske at noen hadde fortalt meg om det myyyyye før! For aller første gang siden jeg fikk mensen for 20 år siden føler jeg det ikke som en kjip uke og en belastning. Jeg har mindre smerter og kortere blødning, og ville aldri byttet tilbake til ob.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Ok. Da får jeg prøve det ;-) Jeg ville heller aldri byttet tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå