Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Hvis en mann er utro pga for lite sex så er han en idiot. Men hvis han gjør det slutt pga for lite sex, ja så er han en idiot da også. Hva er det de fleste damer sier når menn er utro? Jo det er: kunne han ikke gjort det slutt først? Og hvis han gjør det slutt først. Ja, da er han en j**** egoist!! Det kan jaggu ikke være lett å være mann!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Selvsagt. Hvorfor skal de ha det så mye enklere enn oss?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Når jeg hører om menn som gjør det slutt på grunn av for lite sex så tenker jeg at dette er jo umulig noe som kan komme som lyn fra klar himmel. Hvis en mann gjør det slutt pga mangel på sex uten å ha forsøkt å nevne det flere ganger tidligere så nekter jeg å tro at det er mangel på sex som er årsaken. Da har han antagelig møtt en annen men vil ikke si det og da er det greit å henge det på "vi har jo aldri sex-knaggen"
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Det skal jammen ikke være lett å være dame heller... Med en slik umoden mann som ikke forstår at småbarnslivet kan være stressende og da kan det bli lite sex, og at sexlivet uansett går i bølgedaler,... Å gå ut fra et ekteskap pga 2 uker uten sex, der mannen faktisk ikke har tatt intiativ selv er umodent. Man snakker om det først... Stakkars damen med en slik umoden mann (les gutt)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 hehe må le litt av deg, så menn som "får for lite sex" har bare to alternativer, enten være utro eller gjøre det slutt ? Kanskje der finnes et par andre løsninger som å snakke sammen, løse problemet ? I innlegget ditt høres det ut som menn er noen dyr som bare MÅ ha sex, hva med de som lever singel og ikke har sex tilgjennelig til en hver tid, finnes andre måter og tilfredstille seg på vet du :-) Så er det vel nettopp i småbarnstiden at det blir mindre sex, som oftest tar det seg opp igjen, mer eller mindre. Hvis ikka mannen eller dama har forståelse for at det er en slitsom periode der sex gjerne blir litt fraværende en stund, så har personen et lite problem er min mening.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Jeg er singel og har vært det i flere år (ufrivillig), og tilgangen på sex er svært liten. Jeg tror mannen i andre tråden må ha funnet en annen - dessverre. For ellers er det ulogisk at han går ut av forholdet på grunn av 2 uker uten sex, når han som singel risikerer å ikke få sex på flere måneder. Han prøver bare å legge skylden på samboeren for å se bedre ut selv... Sånn som svært mange menn gjør.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Nei jeg skjønner at det jaggu meg ikke er lett å være mann når man konstant tenker med lille hode! At menn har kommet så langt i utviklingen som har kommet, er meg en gåte..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #8 Skrevet 18. mars 2011 Det var satt veldig på spissen da!! Men her inne får alltid mannen skylden! Og fordi om man har 7 unger og er sliten, så er det lov å vise mannen sin at man er glad i han Og at han føler seg som en del av familien. Men så mange "dumme" dib damer, så må jeg si at jeg forstår at noen er utro. Noen her inne utgir seg for å være andre. f.eks Klamydia x-mannen. Den var langt under beltestedet. Ellers så er det mye kritikk og rett og slett mobbing av andre dibbere.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #9 Skrevet 18. mars 2011 Gjør man det slutt pga for lite sex så er det ikke ekte kjærlighet i utgangspunktet. Det er nok bare en unnskyldning for å komme seg ut av et forhold.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #11 Skrevet 18. mars 2011 Det er ikke alltid mannen som får skylda her inne, da bør du virkelig lese bedre på innleggene (ja av og til dukker det opp trolleinnlegg). Jeg syns vi skal slå et slag for mannfolk som ikke stiller opp ofte nok til sex, jeg trenger mer sex! Det er lov for mannen å vise at han fortsatt elsker meg etter jeg har født tre av hans barn, vasker, holder huset i orden, burde ikke jeg få kreve sex av mannen etter en lang dag med unger skrik og skrål!?! Vedder på at jeg hadde vært en jævel hvis jeg fikk dekket mine behov gjennom nabomannen? Jeg hadde også vært ei drittkjerring hvis jeg gjorde det slutt med mannen pga. lite sex, og en dårlig mor for ungene.. Nei det er jaggu meg ikke lett å være et kåt kvinnfolk heller!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #12 Skrevet 18. mars 2011 "Det skal jammen ikke være lett å være dame heller... Med en slik umoden mann som ikke forstår at småbarnslivet kan være stressende og da kan det bli lite sex, og at sexlivet uansett går i bølgedaler,..." Haha må le av denne! Det er en klassiker svar fra damene. Så, man er ikke 2 om å ha et barn ? Mannen har et ikke travelt han da med andre ord i småbarnslivet ?? Er det kun damene som har det travelt og stressende ??? Mannen går som regel på jobb, de jobber mye også som regel for å fø på familien og føle som de utgjør noe. Når de kommer hjem ønsker de å være med sitt barn, gir alt for barnet frem til barnet skal legge seg. Og sånn er det jo hver dag. Men det er kanskje ingenting det ? Som regel så bytter de dekk, måker snø, maler hus, gjør mye fysisk arbeid. Men selvsagt, det er kun oss damer som har det travelt og stressende med småbarnslivet. Nei jeg blir ganske så forbanna! Hadde det ikke vært for mannen hadde vi ikke hatt barna våre i det hele tatt. Og barnet betyr like mye for dem som for oss. Så hvordan man kan komme med den dritt unnskyldningen er meg uforståelig. Og hvis dere tenker dere om så er det å kreve et godt sexliv jaggu ikke mye forlangt! Min mann krever ikke at jeg skal ha maten klar på bordet, at det alltid skal være bliknende rent hjemme, at jeg skal rydde hele dagen, handle. Jeg velger selv å gjøre det, er ikke noe mannen min krever. Han ønsker å ha et godt sexliv, det ønsker han. Det er hans ønske for at han skal være fornøyd og blid. For å være ærlig så er ikke det så mye å forlange. Vi er trossalt kjærester, samboere! Vi er ikke 2 venner som bor sammen! Kommer man til den linja at sex uteblir føler mannen man kun er venner og da går alt til helvete!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #13 Skrevet 18. mars 2011 jeg har ingen mann, for jeg har det bedre uten da slipper jeg en idiot som roter, som sutrer, som vil ha sex hele tiden men ikke gjør halvparten av det som skal gjøres i et hjem. så lenge stattestikken viser at kvinner gjør så utrolig mye mer med barn og hjem i tillegg til å jobbe, så gidder jeg ikke forholde meg til dem. med mindre jeg finner en som bryter stattestikken helt og som inser at han har like mye ansvar som meg. skrik så mye om for lite sex du bare vil. men gjør du ikke halvparten av husstell og barn så burde du holde kjeft om "at du også er sliten men fremdeles orker sex" orker du og ikke hun, så er fordelingen sjev.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #14 Skrevet 18. mars 2011 Jeg er selv en dame, så forstår ikke hvorfor du kjefter på en mann etter. Så det handler om hvem som gjør mest i et forhold ? Den som gjør mest bestemmer da over hvordan sexlivet skal være ? herregud for en rar dame du er, forstår godt at du er singel.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #15 Skrevet 18. mars 2011 Norsk statistikk viser at småbarnsforeldre har sex I SNITT 1-2 ganger i MÅNEDEN. Her på DiB ser det ut som folk har sex 24 timer i døgnet, og fnyser av de som har sex 1 gang i uka, fordi da må mannen dems nødvendigvis gå fra dem... Og det en anonym beskriver over om far som jobber over 100%, gjør mye fysisk arbeid ute, leker masse med barna og bidrar ellers, hører vel til sjeldenheten. Statistikken viser at det er mest damer som tar nattevåk med babyer, og damer som gjør mesteparten i huset. Skift av dekk skjer 2 ganger i året, måking/gressklipping kanskje 1 gang i uka. Husarbeid, barnestell og matlaging må gjøres HVER dag. Så at enkelte mannfolk mener at de gressklipper og skifter dekk, og derfor må slippe unna alt som heter husarbeid, er etter min mening patetisk. Jeg har vært sammen med en som ikke jobba (arbeidsledig, sykmeldt, senere attføring), glante i data hele dagen og sutra over at huset så skittent ut og at middagen ikke ble lagt fra bunnen hver dag. Mens jeg hadde fulltidsjobb, studier, barn, husarbeid og var hjelpetrener i friidrettsforeninga for barna. Og der var det faktisk HAN som sa at han var så sliten at han ikke ville ha sex!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #16 Skrevet 18. mars 2011 øhhh.. du må være fryktelig avhengig av din mann!?! Jeg måker snø selv, bytter dekk, betaler regninger, går skole, tar meg av barn, tar meg av hus og hjem, tillegg så har jeg en liten jobb ved siden av. Kan jeg få klage hvis jeg føler at jeg ikke få nok sex? Mannen har jo egentlig bare jobben å ta seg av (å så komplisert er den ikke), så han burde ha overskudd til mer enn bare 3-4 ganger i uka. Hadde jeg gått i fra ham etter et par uker uten sex, og så fortalt det her inne etterpå. Så skal jeg love deg at jeg hadde fått hørt det! Å være kjærester er litt mer enn bare sex, det handler ofte om å finne løsninger som dekker best mulig begges behov. Sånn egentlig så trenger ikke vi kinnfolk no mer en mann for å gjøre oss alle gravide, det er en smal sak. Derimot er det mye vanskligere å finne en dugende pappa til sitt barn, som også kan være kjæresten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå